Gå til innhold

Første Forza 2 review - Italiensk xbox magasin


trydis

Anbefalte innlegg

Hvis de gir minus kun på grafikken er dette et fantastisk bra bilspill. Uansett ser grafikken helt sinnsyk ut. ;)

8508269[/snapback]

Eg hadde faktisk trudd Forza 2 skulle sjå betre ut ved lansering enn dette her. Det ser det ikkje på nokon måte meir "next -gen" ut enn PGR 3 eller GTHD, til tross for alt dette "det kjem til å så fantastisk ut når det kjem ut"-greiene. Men eg er veldig imponert over alt det andre arbeidet sm har blitt gjort i spelet. 300 biler og bilskade er ikkje til å kimse av, motorlyden er nok og nokre hakk over det me er vant med vil eg tippa. Dette spelet gjer at lysten på 360 blir større, ikkje tvil om det.

MEN, grafikken ser uansett ikkje sinnsjuk ut. ;)

EDIT: Tykkjer eg!

8508308[/snapback]

 

Det er vel pga av att det ikke er ett PS3 spill :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er faktisk enig i at dette ikkje har ein skikkelig "WOW" opplevelse, ihvertfall ikkje det eg har sett av bilder og film(begynner å bli ein del av de no ^^). Men at det ser bra nok ut spesielt mtp. alle de andre herlige sakene som er implementert i spillet, det er det ingen tvil om for min del ihvertfall.

Lenke til kommentar
Hvis de gir minus kun på grafikken er dette et fantastisk bra bilspill. Uansett ser grafikken helt sinnsyk ut. ;)

8508269[/snapback]

Eg hadde faktisk trudd Forza 2 skulle sjå betre ut ved lansering enn dette her. Det ser det ikkje på nokon måte meir "next -gen" ut enn PGR 3 eller GTHD, til tross for alt dette "det kjem til å så fantastisk ut når det kjem ut"-greiene. Men eg er veldig imponert over alt det andre arbeidet sm har blitt gjort i spelet. 300 biler og bilskade er ikkje til å kimse av, motorlyden er nok og nokre hakk over det me er vant med vil eg tippa. Dette spelet gjer at lysten på 360 blir større, ikkje tvil om det.

MEN, grafikken ser uansett ikkje sinnsjuk ut. ;)

EDIT: Tykkjer eg!

8508308[/snapback]

 

Det er vel pga av att det ikke er ett PS3 spill :whistle:

8510007[/snapback]

Absolutt ikkje. Det eg meiner er at eit spel som kjem ut så seint som dette (tredje generasjon-spel?) bør distansera seg meir frå t.d PGR 3 enn dette her. ;)

Ingen tvil om at 360 kan betre, og difor synes eg det er så rart!

MEN, spelet kjører i 60fps, og det er veldig å foretrekke i bilspel ja. :)

Lenke til kommentar
I tillegg til 4xAA ;)

 

Eller var dette bare vås? :hmm:

8512236[/snapback]

Det viser seg dessverre at det er bare 2xAA in-game og 4xAA i replays. Forza2 har likevel 50% høyere oppløsning og langt bedre texture filtering enn PGR3.

 

Vi må nesten se på helheten her. Hvor mye mer arbeid, tid og penger har ikke forza utviklerene lagt ned i bilene; fysikk, aerodynamikk, banenes overfalte, dekk/gummi blanding, vekt. Antall biler, utstyr/skreddersying osv osv. Det er snakk om 2 ganske forskjellige spill.

Likevel, firsthand og i bevegelse skal spillet se riktig bra ut.

Lenke til kommentar
Jeg syns det ser flott ut jeg, men muligens litt sterilt scenery, men det kommer seg nok når terrenget fyker forbi i 250kmt ... Hvor ble det av 3d gresset til Avanore forresten?  :D

8508403[/snapback]

 

Hvor ble det av avanore? Har ikke sett han inne her på en stund.

 

Synes uansett at dette ser ut som en av de største 360-titlene i år.

 

Det blir kjøp.

Lenke til kommentar
Jeg syns det ser flott ut jeg, men muligens litt sterilt scenery, men det kommer seg nok når terrenget fyker forbi i 250kmt ... Hvor ble det av 3d gresset til Avanore forresten?  :D

8508403[/snapback]

 

Hvor ble det av avanore? Har ikke sett han inne her på en stund.

 

Synes uansett at dette ser ut som en av de største 360-titlene i år.

 

Det blir kjøp.

8513985[/snapback]

 

Eg trur han er her, sjå deg litt om på brukarnavn som går mykje igjen, og les innlegga. Det er nesten ikkje andre mulegheiter, på ein måte. :roll:

 

EDIT: No er han ute igjen ja. :p

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

Hvorfor blir han egentlig bannet hele tiden? Det eneste han gjør er jo å komme med 360 nyheter i hytt og pine, er ikke det lov? Synes det nesten er for strengt her til tider...

Men å banne noen bare fordi de snakker negativt om den ene konsollen og positivt om den andre... Det blir for dumt. Han er jo en genial nyhetskilde.

 

Oi shitz0r, dette gikk off-topic - nå blir jeg vel bannet ...

Lenke til kommentar
Hvorfor blir han egentlig bannet hele tiden? Det eneste han gjør er jo å komme med 360 nyheter i hytt og pine, er ikke det lov? Synes det nesten er for strengt her til tider...

Men å banne noen bare fordi de snakker negativt om den ene konsollen og positivt om den andre... Det blir for dumt. Han er jo en genial nyhetskilde.

 

Oi shitz0r, dette gikk off-topic - nå blir jeg vel bannet ...

8516360[/snapback]

 

 

Enig med deg!

 

Sry for OT :p

Lenke til kommentar
Kool, spillet ser utrolig fett ut. Men jeg har ikke prøvd Forza 1, så jeg vet ikke helt hvordan singleplayeren er lagt opp. Er dette er spill som jeg kan ha det gøy med singleplayeren? Bedre singleplayer enn PGR3? Jeg har nemlig ikke live, så når jeg kjøper spill er singleplayer det viktigeste for meg. Hvordan er singleplayeren lagt opp? Sånn som i Gran Turismo, hvor du har forskjellige cup'er og vinner penger for å kjøpe biler og oppgraderinger?

8508483[/snapback]

 

IGN har startet på en artikkelserie hvor de går igjennom spillet. I den første delen går journalisten igjennom hvordan man starter opp i singleplayerdelen og forklarer hvordan det funger med cupper osv.

Lenke til kommentar
Kool, spillet ser utrolig fett ut. Men jeg har ikke prøvd Forza 1, så jeg vet ikke helt hvordan singleplayeren er lagt opp. Er dette er spill som jeg kan ha det gøy med singleplayeren? Bedre singleplayer enn PGR3? Jeg har nemlig ikke live, så når jeg kjøper spill er singleplayer det viktigeste for meg. Hvordan er singleplayeren lagt opp? Sånn som i Gran Turismo, hvor du har forskjellige cup'er og vinner penger for å kjøpe biler og oppgraderinger?

8508483[/snapback]

 

IGN har startet på en artikkelserie hvor de går igjennom spillet. I den første delen går journalisten igjennom hvordan man starter opp i singleplayerdelen og forklarer hvordan det funger med cupper osv.

8518676[/snapback]

Takk! Skal lese det når jeg kommer hjem. (Skolen har blokkert ign)

Lenke til kommentar
Hvor ble det av 3d gresset til Avanore forresten?  :D

8508403[/snapback]

Om du ikkje har noko betre å bidra med er det vel ikkje vits i å kommentera? Det der blir like dumt som om me skulle spørt deg, "kor blir det av dei millionane av Dolby Digital kanalane til Avean?"

 

 

Hvorfor blir han egentlig bannet hele tiden? Det eneste han gjør er jo å komme med 360 nyheter i hytt og pine, er ikke det lov? Synes det nesten er for strengt her til tider...

Men å banne noen bare fordi de snakker negativt om den ene konsollen og positivt om den andre... Det blir for dumt. Han er jo en genial nyhetskilde.

 

Oi shitz0r, dette gikk off-topic - nå blir jeg vel bannet ...

8516360[/snapback]

Enig, enig. Avanore var kjempegod å ha her inne, han var genial til å bla fram nyheiter.
Lenke til kommentar
Hvorfor blir han egentlig bannet hele tiden? Det eneste han gjør er jo å komme med 360 nyheter i hytt og pine, er ikke det lov? Synes det nesten er for strengt her til tider...

Men å banne noen bare fordi de snakker negativt om den ene konsollen og positivt om den andre... Det blir for dumt. Han er jo en genial nyhetskilde.

 

Oi shitz0r, dette gikk off-topic - nå blir jeg vel bannet ...

Enig, enig. Avanore var kjempegod å ha her inne, han var genial til å bla fram nyheiter.

Signed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...