Gå til innhold

Første Forza 2 review - Italiensk xbox magasin


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var noen på Forza forumet (som kunne italiensk) som mente det stod at mangelen på "interiør synspunkt" var det som stod listet opp som minus

8508256[/snapback]

 

Jepp, står jo "...visuale interna...", så er nok det som er minuset og ikke grafikken. Det har jo utviklerene sagt selv, at de måtte droppe det slik at det kunne gis ut innen rimelig tid. Var jo ikke bare at de måtte modellere ett interiør pr bil, men også oppgraderingene som man kan kjøpe.

 

Jeg sier: :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis de gir minus kun på grafikken er dette et fantastisk bra bilspill. Uansett ser grafikken helt sinnsyk ut. ;)

8508269[/snapback]

Eg hadde faktisk trudd Forza 2 skulle sjå betre ut ved lansering enn dette her. Det ser det ikkje på nokon måte meir "next -gen" ut enn PGR 3 eller GTHD, til tross for alt dette "det kjem til å så fantastisk ut når det kjem ut"-greiene. Men eg er veldig imponert over alt det andre arbeidet sm har blitt gjort i spelet. 300 biler og bilskade er ikkje til å kimse av, motorlyden er nok og nokre hakk over det me er vant med vil eg tippa. Dette spelet gjer at lysten på 360 blir større, ikkje tvil om det.

MEN, grafikken ser uansett ikkje sinnsjuk ut. ;)

EDIT: Tykkjer eg!

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Google mener:

 

One visual lacks inner

 

Ikke akkurat den beste oversettelsen, men jeg forstår det også som om dette gjelder inni bilen. ;)

8508320[/snapback]

 

Det er vel at de ikke har noe dashboard view, de hadde ikke mulighet, kapasitet og tid til å få med det. Stod i et intervju som jeg leste nylig, husker ikke helt hvor.

Lenke til kommentar

Kool, spillet ser utrolig fett ut. Men jeg har ikke prøvd Forza 1, så jeg vet ikke helt hvordan singleplayeren er lagt opp. Er dette er spill som jeg kan ha det gøy med singleplayeren? Bedre singleplayer enn PGR3? Jeg har nemlig ikke live, så når jeg kjøper spill er singleplayer det viktigeste for meg. Hvordan er singleplayeren lagt opp? Sånn som i Gran Turismo, hvor du har forskjellige cup'er og vinner penger for å kjøpe biler og oppgraderinger?

Lenke til kommentar
Hvor ble det av 3d gresset til Avanore forresten?  :D
Blir etterhvert gjort tilgjengelig på marketplace bundlet sammen med real time gear change.

 

Nei sånn helt seriøst, sliter med å vente nå. Sitter her og horer PGR3 og TD:U med x360-rattet, og dette dempet ikke akkurat abstinensene.

Lenke til kommentar
Eg hadde faktisk trudd Forza 2 skulle sjå betre ut ved lansering enn dette her. Det ser det ikkje på nokon måte meir "next -gen" ut enn PGR 3 eller GTHD, til tross for alt dette "det kjem til å så fantastisk ut når det kjem ut"-greiene.

Jeg vet nå ikke om en, mer eller mindre, tech demo (GT:HD) er den beste sammenligningen og fra PGR3 har Forza 2 50% høyere oppløsning, høyere grad AF, dobbelt så mange AA samples og dobbelt så høy framerate.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...