trydis Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Endret 1. mai 2007 av trydis Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 ut i fra det jeg klarer å tyde.. så er vel eneste minuset grafikken.. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Var noen på Forza forumet (som kunne italiensk) som mente det stod at mangelen på "interiør synspunkt" var det som stod listet opp som minus Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvis de gir minus kun på grafikken er dette et fantastisk bra bilspill. Uansett ser grafikken helt sinnsyk ut. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Var noen på Forza forumet (som kunne italiensk) som mente det stod at mangelen på "interiør synspunkt" var det som stod listet opp som minus 8508256[/snapback] Jepp, står jo "...visuale interna...", så er nok det som er minuset og ikke grafikken. Det har jo utviklerene sagt selv, at de måtte droppe det slik at det kunne gis ut innen rimelig tid. Var jo ikke bare at de måtte modellere ett interiør pr bil, men også oppgraderingene som man kan kjøpe. Jeg sier: Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Hvis de gir minus kun på grafikken er dette et fantastisk bra bilspill. Uansett ser grafikken helt sinnsyk ut. 8508269[/snapback] Eg hadde faktisk trudd Forza 2 skulle sjå betre ut ved lansering enn dette her. Det ser det ikkje på nokon måte meir "next -gen" ut enn PGR 3 eller GTHD, til tross for alt dette "det kjem til å så fantastisk ut når det kjem ut"-greiene. Men eg er veldig imponert over alt det andre arbeidet sm har blitt gjort i spelet. 300 biler og bilskade er ikkje til å kimse av, motorlyden er nok og nokre hakk over det me er vant med vil eg tippa. Dette spelet gjer at lysten på 360 blir større, ikkje tvil om det. MEN, grafikken ser uansett ikkje sinnsjuk ut. EDIT: Tykkjer eg! Endret 30. april 2007 av ShredLord Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 ok.. takk for opplysningen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Google mener: One visual lacks inner Ikke akkurat den beste oversettelsen, men jeg forstår det også som om dette gjelder inni bilen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 9.3 / 10 trengs ikke å oversettes Gleder meg as Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg synes grafikken er bra nok, den kunne sikkert vært bedre. Men dette skal være en simulator, ikke et arcade-spill. Det er ikke ofte folk klager over grafikken i Live For Speed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Personlig mener jeg det ser helt fantastisk ut, kunne ikke gledet meg mer til releasen Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg syns det ser flott ut jeg, men muligens litt sterilt scenery, men det kommer seg nok når terrenget fyker forbi i 250kmt ... Hvor ble det av 3d gresset til Avanore forresten? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Google mener: One visual lacks inner Ikke akkurat den beste oversettelsen, men jeg forstår det også som om dette gjelder inni bilen. 8508320[/snapback] Det er vel at de ikke har noe dashboard view, de hadde ikke mulighet, kapasitet og tid til å få med det. Stod i et intervju som jeg leste nylig, husker ikke helt hvor. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Stod i et intervju som jeg leste nylig, husker ikke helt hvor. 8508414[/snapback] Her: ITAvisen Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Kool, spillet ser utrolig fett ut. Men jeg har ikke prøvd Forza 1, så jeg vet ikke helt hvordan singleplayeren er lagt opp. Er dette er spill som jeg kan ha det gøy med singleplayeren? Bedre singleplayer enn PGR3? Jeg har nemlig ikke live, så når jeg kjøper spill er singleplayer det viktigeste for meg. Hvordan er singleplayeren lagt opp? Sånn som i Gran Turismo, hvor du har forskjellige cup'er og vinner penger for å kjøpe biler og oppgraderinger? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Sp kan ligne litt på GT ja. Du starter med x antall kroner, så du kan kjøpe deg bil, da velger du mellom forskjellige landsdeler. Etterhvert som du tjener penger kan du tune og fikse på bilene dine. Veldig kort fortalt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ja om det skal begynne å ramle inn gode karakterer i tillegg til at demoen ikkje er å oppdrive..da blir det trasig Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvor ble det av 3d gresset til Avanore forresten? Blir etterhvert gjort tilgjengelig på marketplace bundlet sammen med real time gear change. Nei sånn helt seriøst, sliter med å vente nå. Sitter her og horer PGR3 og TD:U med x360-rattet, og dette dempet ikke akkurat abstinensene. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Eg hadde faktisk trudd Forza 2 skulle sjå betre ut ved lansering enn dette her. Det ser det ikkje på nokon måte meir "next -gen" ut enn PGR 3 eller GTHD, til tross for alt dette "det kjem til å så fantastisk ut når det kjem ut"-greiene. Jeg vet nå ikke om en, mer eller mindre, tech demo (GT:HD) er den beste sammenligningen og fra PGR3 har Forza 2 50% høyere oppløsning, høyere grad AF, dobbelt så mange AA samples og dobbelt så høy framerate. Endret 1. mai 2007 av MistaPi Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Og GTHD inneholder vel kun en bane og et fåtall biler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå