Kiruk Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hei. Jeg lastet nettop ned en fil som jeg mistenker er en "fake file". Den skal være på ca. 700mb. Filen er en film. Men når jeg prøver å åpne den eller gå inn på egenskaper så skjer ingenting. Prøver jeg å slette den så får jeg beskjed om at den er i bruk av et annet programm eller person. Jeg får heller ikke sett hele navnet på filen men bakerst står det .par. Vet ikke om det her var til noen hjelp, men jeg håper noen kan hjelpe meg med problemet mitt. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kan være at nedlastingsprogrammet 'holder' på filen slik at du ikke får slettet den. Sjekk nedlastingsprogrammet du bruker om det kan ligge noe der. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kan være at nedlastingsprogrammet 'holder' på filen slik at du ikke får slettet den. Sjekk nedlastingsprogrammet du bruker om det kan ligge noe der. 8509497[/snapback] Ja det er godt mulig, for hvis du har brukt torrent må du slette torrent fila fra programmet... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det går klart fram at det er snakk om piratkopiering her, vil derfor minne om våre retningslinjer: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden stenges. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg