Skuggen Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Kan noen forklare meg forskjellen på disse to skjermtypene? Rent teknisk, men også hva det betyr i praksis. Hva får man igjen for å velge enhanced? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg har ikke peiling på oppløsningene og spesifikasjonene, men jeg så en annen tråd her på forumet om nesten akkurat det samme for kort tid siden. Prøv å søk i forumet å se om du finner svar på dine spørsmål da.... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 skjermene har samme oppløsning(1600*1200), men enhanced uxga har blandt annet bredere synsvinkel...dvs at kan se på skjermen fra siden uten at kvaliteten blir så ufattelig dårlig... vh krister Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Enhanced versjonen av skjermen gir også et skarpere bilde, samt bedre brightness og contrast. Jeg ville brukt de ekstra 500kr det kostet for den skjermen. Faktisk så har jeg det.. Jørgen. Inspiron 8200 30GB HD 512MB RAM Radeon 9000 64MB Wireless NIC COMBO CDRW/DVD 24x8x P4-M 2.0Ghz Ultrasharp 15" UXGA. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Enhanced skjermen er sååå mye bedre...riktignok har jeg bare sammenlignet med en 1400x1050 skjerm (Dell den oxo), men Enhanced er sååå mye bedre...jeg kan nesten se på¨skjermen direkte fra siden, og fremdeles se blidet bra! også er det bedre lysstyrke i denne tror jeg, og bedre kontrast og noe, ikke vet jeg om alle de tekniske skjerm duppedittene, men den er mye bedre....men så fikk jeg oppgradering gratis da, så hvis ikke, så regner jeg med at jeg hadde tatt en 1400x1050, i ren ignoranse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå