Anders Moen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Noen som har noen forslag til en ny header? Bakgrunnsfargen, og skyggen og det hvite oppå må være som det er, men tenker heller mest på font og farger til skrift. Bilde: (sida fortsetter som den er nederst på bildet hvis dere skjønner) Edit: Jeg er egentlig ikke noe god i Photoshop, så ikke kom med noe sånt avansert Edit 2: Da har en fra Canada hjulpet meg med å lage en ny header, som jeg ble fornøyd med selv. Han lagde først et kjapt utkast, så lagde jeg det ordentlig. Ganske enkel, men grei. Endret 30. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du kommer til å lære mye om det gyldne snitt hvis du kommer inn på Medier og Kommunikasjon neste år. Ikke putt ting i midten Prøv å flytt teksten, alt sammen, til venstre. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Ok, takk for tips. Så nå står "Anders Moen" i midten med "portfolio & blog" helt til høyre for Anders Moen...men skal jeg prøve å høyrestille/venstrestille hele greia eller? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Prøv å flytt hele greia til venstre. Høyre kan fungere, men jeg liker venstre bedre. Ta bort 3/4 av avstanden mellom A og hjørner tror jeg vil se bedre ut ^^ Edit: omformulering. Endret 30. april 2007 av Runar Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Okay, Runar. Takker for tips jeg fikk videre på MSN om å sette den rett over U'en Resultat: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Bare hyggelig Du finner sikkert en del gode artikler om dette hvis du bare søker litt. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Det kan godt hende, men hva i all verden skal jeg søke på for å finne artikler om dette? Så smart er jeg Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg syns headeren din er fin jeg Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Okay, Runar. Takker for tips jeg fikk videre på MSN om å sette den rett over U'en Resultat: 8508863[/snapback] Syns du skal holde den sentrert. Men mener det alikevel kommer litt ann på hvordan siden din er bygd opp. Har du den sentrert til venstre og har en slik oppsetning som jeg kan anta du har nå synes jeg du trenger noe som kan fylle høyre rommet. Ikke noe skrikende. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Avant Garde 44pt & 16pt, Extra Lightt, All Caps. La ved en 'clean' versjon, siden jeg ikke likte at du brukte så mye skygge i designet ditt. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Har dere bumba opp igjen denne posten nå hehe Jaja, den trenger dere nok ikke svare på mer. Det designet der som den logoen hørte til var borte for...tja, lenge sida hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå