Gå til innhold

[løst]Er dette god kompiss?

Anbefalte innlegg

Hva med å gjøre det samme mot han? Neste gang han spør deg omm noe så sier du. "sorry, men kan ikke. Har et helt liv å leve og etter at jeg møtte deg ligger jeg på etterskudd" ;)

EDIT: Den ble bedre enn jeg først hadde trodd. Nå bare venter jeg på at noen skal spørre meg om noe :devil:

Endret av Comprade
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å gjøre det samme mot han? Neste gang han spør deg omm noe så sier du. "sorry, men kan ikke. Har et helt liv å leve og etter at jeg møtte deg ligger jeg på etterskudd" ;)

EDIT: Den ble bedre enn jeg først hadde trodd. Nå bare venter jeg på at noen skal spørre meg om noe  :devil:

8617888[/snapback]

støtter denne fult ut hadde vært artig å sett om han kompisen din hadde vært like tøtff da :p

Lenke til kommentar

Om fyren drar rævva si inn i ditt hus for å dra med seg ting hjem igjen, og du sier nei (noe som han blir sur for). "truer" deg på vei ut igjen, så spør han pent hva han tror han gjør..

Jeg hadde aldri tillat en som driver utpressing med meg til å i det hele tatt få komme hjem til meg, og leke fjortissgangster på vei ut igjen..

Neste gang han prøver seg så si noe tilbake, vær agressiv (ikke nødvendigvis fysisk).. Enkle direkte kommentarer (f.eks drit og dra!), kan være fristende, men det vil nok lede til noe fysisk agressivt.. Som kommentarene over om en litt frekk svar, kan brukes.. Though, den kan bli litt for avansert, men jeg vet ikke.. Går som regel rett på sak den sjeldne gangen noe skjer..

Uansett, ikke gidd å prøve å oprettholde et "vennskap" med han der..

Lenke til kommentar

Har ikke lest alt, så kanskje det har vert oppe før. du sier du ligger musikk inpå "pinnen" hans og sånn, hvorfor ikke legge noe annet inpå også??.. så når han setter "pinnen" i dataen, blir dataen infisert med trojanske hester etc. da er du jo like god venn med han igjen:D

3

Edit: Ikkje gjør så MYE faenskap med dataen.. bare så han skjønner hva du mener.. er jo ikke dataen sin feil at han er fucked up. Ikka la det gå for mye utover folk(dataen) som ikke er innvollvert. (liker å tenke at data er eget individ, på lik linje med mennesker.. uten data hadde jeg blit sinsyk. så vær snill med dataen!:D)

Endret av Fyll0
Lenke til kommentar
Lurer på om det jeg som er denne tjommien? Saluttknall heter du Sindre og bruker "dekknavn" for meg i denne historien?

8516162[/snapback]

Du bør endre deg:d.. det er IKKE positivt å kjenne seg igjen her. bare et tips:D

Lenke til kommentar
Takk, i går stakk han innom en liten tur. Han skulle ha med seg et spill som jeg hadde. Når jeg sa nei sa han "Du vet vel hva som skjer nå?" før han gikk surmulende hjem.

8525714[/snapback]

Hva som skjer nå da??.. det vet ikke eg:D

snip

Gjør det samme med denne dritten her, eller hent noen venner og gang bang.

Slike folk fortjener et realt slag i trynet. Ikke veldig hardt, bare for å lære. :)

8528057[/snapback]

Er ikke så lett når han sier han ikke har så mange andre venner på den siden av byen.

I en tidligere post skrev jeg at vennene mine for det meste bor på andre kanter av landet eller i utlandet. Jeg har ingen andre venner på stedet hvor jeg bor. Denne tråden kan imo stenges ettersom jeg har kommet frem til en beslutning nå. :)

8531000[/snapback]

Hvilken besluttning er dette?.. hva har du gjort/skal gjøre?. litten oppdatering her?

Lenke til kommentar

Denne "kompissen" er ekte piss som bør skylles ned i dass. Jeg mener altså at du bør fortelle han hva du mener om ham, og deretter si at det er slutt på hans bruk av deg. Du fortjener ikke en slik drittunge til en venn. Unskyld for ordvalget, men det er ærlig talt det jeg mener om han.

Lenke til kommentar

Bra du mener dette da.. er det rart det er krig i verden?. selv om "drittsekken" ike er snill med topic-personen, betyr det ikke at han ikke er snill med deg. kan være "drittsekken" har en slags "traume", eller en fortid som han ikke liker med "topic-personen". og på grunn av at han syns at "topic-personen" er en dust, er han "dust" igjen.. dette vet jo ikke noen her inne, for ingen har jo spurt han hvorfor han er slik!. det var dagens moral-prek:D

Lenke til kommentar

om dere har vært venner lenge kunne du jo bare sagt det som det er til ham. du gidder ikke at han skal holde på slik, om han bare driter i deg er det jo bare å gi fan i å henge med ham. be han slutte å kalle deg kompiss om du ikke føler dere er det.

hvilken beslutning tok du btw?

Lenke til kommentar
Bra du mener dette da.. er det rart det er krig i verden?. selv om "drittsekken" ike er snill med topic-personen, betyr det ikke at han ikke er snill med deg. kan være "drittsekken" har en slags "traume", eller en fortid som han ikke liker med "topic-personen". og på grunn av at han syns at "topic-personen" er en dust, er han "dust" igjen.. dette vet jo ikke noen her inne, for ingen har jo spurt han hvorfor han er slik!. det var dagens moral-prek:D

8620973[/snapback]

Går det bra med deg? :ermm: Ikke akkurat så lett å forstå hva du mener.

Uansett, det er ikke akkurat vanskelig å se at personen som utnytter trådstareten ikke er en snill og grei person, og forklares da bedre med ordet "drittunge". Det er mitt synspunkt, og du trenger kanskje ikke å bry deg om det?

Lenke til kommentar

DEt jeg mener, er at jeg er forskjellig i oppførselen etter hvem jeg er med. hvis jeg er med "de tøffe" gutta, er jeg en person, men hvis jeg er med en veninne, er jeg en helt annen person. det jeg skal få fram, er at han er kanskje ikke "drittunge". men alle har sin mening, og dette var min.

Lenke til kommentar
Hei! Har i lengre tid godt å irritert meg over en kis på skolen som er min kompiss. Han heter Are. Her kommer grunner til at jeg er irritert på ham: Han sier at jeg hører på "loosernobbs fittemusikk" til hele skolen. Når jeg gir ham klar beskjed om at dette ikke vil bli tolerert sier han "Jamen, du har jo fittemusikk. Du bør høre mer på 50 cent" osv. For det andre spør han meg om jeg vil være med ham. Jeg sier ja og stikker innom og jeg skal instalere noe tsjit på pcen hans. Han vil ha alle chatteprogrammene jeg vet om og klarer ikke å laste dem ned selv. Jeg må da gjøre det. Når jeg er ferdig spør jeg om hva vi nå skal gjøre og da sier han "Stikk hjem du. Nå skal jeg være med noen kompiser" Hvorfor ba han meg om å komme da? For det tredje står han aldri for hvad han sier. Han sier at han heier på Manchester United når han er med Olav, men han heier på Liverpool når han er med meg. For det fjerde er vi kompiser i det ene øyeblikket. Da kommer han bort og slenger replikker som "Hallaoen, dude! Koooooooompis" mens han i det neste sier "Din jævla horekuk" til meg! Nå har han kommet bort her i dag og han sa til emgeg at jeg måtte laste ned It's raining man halleluja til pinnen hans, når jeg har lastet den ned og gitt den til ham sier han følgende gullkorn "Nå må jeg stikke å være med bedre kompisser azz" og så går ham. Er dette en tjommi å samle på? Hilsen saluttknall :grumpy: hvor er grumpysmilien blitt av?

8507321[/snapback]

Haha hvorfor må du spørre om dette på et forum?

Du skjønner da vel faen at dette er en oppblåst gjøk som ikke skulle hatt venner i det hele tatt? Le litt av han neste gang, også ber du han pakke snippsekken å reise strake veien til hælvette etterpå.

Haha @ you! GROW SOME BALLS MY FRIEND!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...