Gå til innhold

[løst]Er dette god kompiss?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremst gi han en sjangse til å forandre seg. Jeg vet dette høres dumt ut, men si det til han at du føler at du utnytter han, og du skulle ønske han kunne vært en ordentlig kompis. Om han ikke forandrer seg, så hadde jeg selv gitt han en ordentlig omgang med juling. Slike fjortissunger kan du være foruten. Blir kvalm bare jeg leser det du skriver, for jeg har hatt et par slike kompiser i barndommen.

Endret av Parad0x
Lenke til kommentar

For de som enda ikke har fått det med seg så er dette et troll. Etter hva jeg har lest i andre tråder er det han skriver her, motsigende til alt det andre han har sagt. Takk for i dag, og håper denne brukeren får en velfjortjent ferie.

Lenke til kommentar
Hva handler egentlig tråden om? Er det et reelt spørsmål?

8513995[/snapback]

I slike "forhold" kan man lett bli manipulerte og det er vanskelig å se situasjonen klart. Jeg var opplevde det samme og var hellig overbevist om at han var min venn på tross at han snakte meg ned, og utnyttet meg.

Parad0x: Ikke for å være frekk, men jeg synes det er en veldig naiv holdning. Mange mennesker er onde, og selv om de kanskje har et fint indre så er det sjeldent verdt å vente på da det aldri dukker opp. Noen mennesker er dritt. Søppel. Å ignorere dem er det beste man kan gjøre. (Selv om de fortjener juling, og alle smerte så kan prossessen ved å gi dem det ende i represalier, og det er noe man kan ungå.)

Dessuten. Han fortjener dritt, men ikke gidd å aktivt gå inn for å gi ham det. Et gammel kinesisk ordtak går noe ala "Hvis du venter lenge nok vil du se likene til dine fiender flye nedover elven." Tenk Karma. Folk som gjøre vonde ting har en tendens til å gjøre dumme ting og dermed straffe seg selv senere. En av de som mobbet på uskolen meg har kræsjet. Han andre er på kjøret med narkotika og får sannsynligvis et levende helvete. Justice. :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Takk, i går stakk han innom en liten tur. Han skulle ha med seg et spill som jeg hadde. Når jeg sa nei sa han "Du vet vel hva som skjer nå?" før han gikk surmulende hjem.

8525714[/snapback]

er ikke jæveln taknemmelig helelr så får han hvertfall ha det så godt... Jeg har sagt nei til akkurat slikt jeg å men har da fortsatt vært god kamerat...

han virker rett og slett litt usikekr på seg selv han fyren der...

Lenke til kommentar
Man behøver ikke å droppe en venn. Isteden bare la han råtne. Hold deg bare unna. Det skal funke fint. Har du ingen andre venner enn det burde du finne deg noen online venner.

8508236[/snapback]

Eller bare vanlige venner? Prøv å være litt mer frempå når du er på skolen og sånt, du får ikke mange venner om du sitter beskjedent i et hjørne og lar alle disse deg. :)

Lenke til kommentar
snip

Høres ut som en klassisk drittsekk. Hadde en slik venn for noen år tilbake. Jeg bare sluttet gradvis å holde kontakt med ham, noe som gikk ganske enkelt da vi ikke bodde på samme sted i byen. Har ikke kontakt med ham lenger.

Gjør det samme med denne dritten her, eller hent noen venner og gang bang.

Slike folk fortjener et realt slag i trynet. Ikke veldig hardt, bare for å lære. :)

Endret av Elyzium
Lenke til kommentar
Nå holder jeg på å få napp her ser'u! For i går møtte jeg hennne på veien og da slo vi følge bort til Prixen der vi kjøpte oss snop og digg!

Dette har du skrevet i en av dine andre tråder saluttknall. Synes da det ser ut som om du har venner, jeg.. Og hvis du nesten har fått deg dame, burde det vel ikke være noe problem å skaffe deg flere venner heller, fordi han fyren bør du bare slutte være med. Virker som en ordentlig fjomp. Han er bare ute etter dataspill og dine teknologiske ferdigheter.

Good luck from Firetrucken ;)

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar

I en tidligere post skrev jeg at vennene mine for det meste bor på andre kanter av landet eller i utlandet. Jeg har ingen andre venner på stedet hvor jeg bor. Denne tråden kan imo stenges ettersom jeg har kommet frem til en beslutning nå. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...