TLZ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Opplevd mye det samme selv. Han bare utnytter deg. Dump ham, jo før jo bedre. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Først og fremst gi han en sjangse til å forandre seg. Jeg vet dette høres dumt ut, men si det til han at du føler at du utnytter han, og du skulle ønske han kunne vært en ordentlig kompis. Om han ikke forandrer seg, så hadde jeg selv gitt han en ordentlig omgang med juling. Slike fjortissunger kan du være foruten. Blir kvalm bare jeg leser det du skriver, for jeg har hatt et par slike kompiser i barndommen. Endret 2. mai 2007 av Parad0x Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 For de som enda ikke har fått det med seg så er dette et troll. Etter hva jeg har lest i andre tråder er det han skriver her, motsigende til alt det andre han har sagt. Takk for i dag, og håper denne brukeren får en velfjortjent ferie. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hva handler egentlig tråden om? Er det et reelt spørsmål? 8513995[/snapback] I slike "forhold" kan man lett bli manipulerte og det er vanskelig å se situasjonen klart. Jeg var opplevde det samme og var hellig overbevist om at han var min venn på tross at han snakte meg ned, og utnyttet meg. Parad0x: Ikke for å være frekk, men jeg synes det er en veldig naiv holdning. Mange mennesker er onde, og selv om de kanskje har et fint indre så er det sjeldent verdt å vente på da det aldri dukker opp. Noen mennesker er dritt. Søppel. Å ignorere dem er det beste man kan gjøre. (Selv om de fortjener juling, og alle smerte så kan prossessen ved å gi dem det ende i represalier, og det er noe man kan ungå.) Dessuten. Han fortjener dritt, men ikke gidd å aktivt gå inn for å gi ham det. Et gammel kinesisk ordtak går noe ala "Hvis du venter lenge nok vil du se likene til dine fiender flye nedover elven." Tenk Karma. Folk som gjøre vonde ting har en tendens til å gjøre dumme ting og dermed straffe seg selv senere. En av de som mobbet på uskolen meg har kræsjet. Han andre er på kjøret med narkotika og får sannsynligvis et levende helvete. Justice. Endret 2. mai 2007 av TLZ Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Takk, i går stakk han innom en liten tur. Han skulle ha med seg et spill som jeg hadde. Når jeg sa nei sa han "Du vet vel hva som skjer nå?" før han gikk surmulende hjem. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Takk, i går stakk han innom en liten tur. Han skulle ha med seg et spill som jeg hadde. Når jeg sa nei sa han "Du vet vel hva som skjer nå?" før han gikk surmulende hjem. 8525714[/snapback] er ikke jæveln taknemmelig helelr så får han hvertfall ha det så godt... Jeg har sagt nei til akkurat slikt jeg å men har da fortsatt vært god kamerat... han virker rett og slett litt usikekr på seg selv han fyren der... Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 For en hestkuk.. Slike fortjener juling synes jeg fortsatt.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Serr, Bundy. Det må være en av tidenes latterligste ord. Keep up the good work. 8523664[/snapback] Jeg veit! Hadde en sånn venn også, men det endre med at jeg kjørte en tallerken i huet hans på knus & hærverk. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Slike fortjener juling synes jeg fortsatt.. 8526826[/snapback] Jeg er helt enig, men det kommer neppe til å gjøre forholdet deres bedre. Det eneste det vil ende i er at saluttknall sikkert får juling av 120 wankstahs. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Man behøver ikke å droppe en venn. Isteden bare la han råtne. Hold deg bare unna. Det skal funke fint. Har du ingen andre venner enn det burde du finne deg noen online venner. 8508236[/snapback] Eller bare vanlige venner? Prøv å være litt mer frempå når du er på skolen og sånt, du får ikke mange venner om du sitter beskjedent i et hjørne og lar alle disse deg. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) snip Høres ut som en klassisk drittsekk. Hadde en slik venn for noen år tilbake. Jeg bare sluttet gradvis å holde kontakt med ham, noe som gikk ganske enkelt da vi ikke bodde på samme sted i byen. Har ikke kontakt med ham lenger. Gjør det samme med denne dritten her, eller hent noen venner og gang bang. Slike folk fortjener et realt slag i trynet. Ikke veldig hardt, bare for å lære. Endret 3. mai 2007 av Elyzium Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Fuck That guy (altså Are) Du fortjener Bedre venner enn det, MYE bedre enn det. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Nå holder jeg på å få napp her ser'u! For i går møtte jeg hennne på veien og da slo vi følge bort til Prixen der vi kjøpte oss snop og digg! Dette har du skrevet i en av dine andre tråder saluttknall. Synes da det ser ut som om du har venner, jeg.. Og hvis du nesten har fått deg dame, burde det vel ikke være noe problem å skaffe deg flere venner heller, fordi han fyren bør du bare slutte være med. Virker som en ordentlig fjomp. Han er bare ute etter dataspill og dine teknologiske ferdigheter. Good luck from Firetrucken Endret 3. mai 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 I en tidligere post skrev jeg at vennene mine for det meste bor på andre kanter av landet eller i utlandet. Jeg har ingen andre venner på stedet hvor jeg bor. Denne tråden kan imo stenges ettersom jeg har kommet frem til en beslutning nå. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Trashe han? 8531044[/snapback] her snakker vi tHrashe fyren ...legg til en H så vil ordet få helt annen betydning:P Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ja fortell oss hva du bestemte deg for og si til kødden..! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Så har du sagt noe på skolen til han da? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Give him your foot up is ass, ta i hardt "Red Forman" 2 gode grunner til den er at fyren hører på 50 cent, slike burde brenne. Samt at han utnytta deg rimelig. Litt korttenkt du og Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) ... Endret 5. mai 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg