Firesky Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Jeg har hvert borti et par slike, det jeg har gjort (som funker ganske bra) er å bare bryte kontakten med dem/han. etterhvert forsvinner 'vennskapet' gradvis. EDIT: vil også nevne at hvis du begynner å skjelle han ut å sier klart at du ikke er venn med han mer, så risikerer du at det blir snudd opp ned, at han plutselig blir en fiende, men med å bryte kontakten holder men seg mer nøytral. Endret 30. april 2007 av Firesky Lenke til kommentar
raamoz Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Du burde bare droppe han fyren. han er ikke noe å henge rundt med. kødd med datan hans eller noe, last ned en trojan hvis du er skikkelig slem. men ikke gidd å gå med han lenger. bare si du ikke kan eller du er opptatt hver gang han spør om du vil komme bort te han eller noe. jeg har vært med på noe lignende selv. btw, du finner jo ganske lett noen råe folk overalt da. og det er mange folk på forumet her og, venner går du alrdi tom av! (sier de i hvertfall ) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 www.errmess.com hadde vært noe Jeg bruker errmess 4.1 eller noe. Dritkul. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har to sånne "kompiser". Er ikke nærheten av kompis engang spør du meg Han bare bruker deg. nesten akkurat samme tilfelle her. Han ene vil alltid ha musikk på cd. Han andre vil komme hjem til meg for å spille cs fordi han bare har en pc hjemme osv. osv. Driter i begge to nå, snakker med dem KUN på skolen. Ellers aldri. Han ene er jeg enda litt kompis med enda, men han brukte meg før, så nå bruker jeg han Pleier å spandere ting og sånt. Slutt å snakk med fyren, eller vær litt frekk du også. Prøv å bruk han eller noe du også. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) bare si du ikke kan eller du er opptatt hver gang han spør om du vil komme bort te han eller noe. 8511128[/snapback] Det er bare dumt å lyve. Si at du har bedre venner eller noe, ikke gidder, orker ikke, skal ut. Hvis du sier at du er opptatt kommer han en time senere, en dag senere eller noe. Sånn var det i mitt tilfelle. Men kan garantere deg at du vil bli glad når du slutter å snakke med han. Syns du ikke at du har fått nok av han? Føler du deg presset til å være venn med han eller noe? Endret 1. mai 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) niks, dette er ikke en kompis.. Det er et rasshøl! Å disse andres musikk smak og ikke kunne stå for sine egne meninger er noe av det ynkeligste som er.. Gi fullt faen og ignorer han elns Endret 1. mai 2007 av Katabombos Lenke til kommentar
raamoz Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er bare dumt å lyve. Si at du har bedre venner eller noe, ikke gidder, orker ikke, skal ut. Hvis du sier at du er opptatt kommer han en time senere, en dag senere eller noe. Sånn var det i mitt tilfelle. Men kan garantere deg at du vil bli glad når du slutter å snakke med han. Syns du ikke at du har fått nok av han? Føler du deg presset til å være venn med han eller noe? 8511242[/snapback] men da juger han fordet, sa trådstarteren ikke at denne fyren var hans eneste kompiss? så hvis han sier han har bedere venner, juger han fortsatt Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Fordi det føles feil og dumpe ham og det føles feil og beholde ham. 8507474[/snapback] Du har seriøst et problem der. Han bruker deg, du må forstå det. Hvis det er sånn at du liker å jobbe for han, så er det greit. Men det som skjedde med meg varte i rundt to år, og de viste aldri kompis respekt. Det vil han aldri gjøre. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Du bør høre mer på 50 cent 8507321[/snapback] :!: Sorry. Klarte ikke lese lengre. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er bare dumt å lyve. Si at du har bedre venner eller noe, ikke gidder, orker ikke, skal ut. Hvis du sier at du er opptatt kommer han en time senere, en dag senere eller noe. Sånn var det i mitt tilfelle. Men kan garantere deg at du vil bli glad når du slutter å snakke med han. Syns du ikke at du har fått nok av han? Føler du deg presset til å være venn med han eller noe? 8511242[/snapback] men da juger han fordet, sa trådstarteren ikke at denne fyren var hans eneste kompiss? så hvis han sier han har bedere venner, juger han fortsatt 8511304[/snapback] Skjønte ikke helt hva du mente der. Men det er egentlig bare dumt å finne på unnskyldninger. Da tar det lengre tid å dumpe han. Lenke til kommentar
raamoz Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Skjønte ikke helt hva du mente der. Men det er egentlig bare dumt å finne på unnskyldninger. Da tar det lengre tid å dumpe han. 8511359[/snapback] jeg mente, tråd starteren sa han bare hadde en kompiss. og det er denne misbruker duden. og hvis trådstarteren sier til han ''misbrukeren'' at han har bedre kompisser å gå med. så juger han, og du sa det er bare dummt å juge. men du har helt rett. det er bare teit å juge osv. bare si det sånn det er, kanskje ikke det beste for vennskapet hvis du vil beholde det. men det funker nokk. lykke til trådstarter! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Åja, leste ikke nøye, så fikk ikke med meg at han bare hadde en venn. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 trådstarter har da ikke bare en venn, han har da oss på forumet Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 For en latterlig fyr.. det kan godt hende han var en bedre venn før, men folk forandrer seg jo eldre man blir. For det bedre eller for det verre. Prøv og bare ignorer fyren så slutter han nok til slutt og ta kontakt med deg. Men vist han masser om at han trenger hjelp til pc-en. Evt Si at du tar 500,- timen uansett om du ikke klarer og fikse problemet. Da gidder han nok ikke å spørre deg mere om hjelp. Man hjelper ikke folk som er drittsekk om en. ? Er en drittsekk om deg er du drittsekk tilbake sånn er det bare.. Vist du har vanskeligheter for og finne venner så finner du nok noen venner her på forumet, eller andre plasser. Eller så er det nok andre folk på skolen din, som du kan ta kontakt med. ? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Høres ut som en skikkelig kødd... Du skulle utsatt ham for noe skikkelig faenskap! Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Høres ut som en skikkelig kødd... Du skulle utsatt ham for noe skikkelig faenskap! 8512953[/snapback] Enig. Vær like frekk tilbake og gjør det samme mot han, Feks be han komme til deg for at du skall vise han noe "fett" på datan din eller noe slikt og når han kommer sier du at du ikke gidder likavell Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg har et par andre venner, men de bor enten i utlandet eller på østlandet så de kan jeg ikke gjøre noe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg