sparks Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Animasjoner? Du kan ikke mene det seriøst. Noe som dette? 8513485[/snapback] Ja, noe i den duren. Men fargen på hjertet passer ikke med blåfargen han har i header. Endret 1. mai 2007 av sparks Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kontraster sparks, kontraster. Forøvrig er vel Flash animasjon så god som noen annen animasjon, men når noen sier animasjon i websammenheng skal jeg innrømme at jeg tenker "fancy" piczoanimasjoner i beste gif-kvalitet. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Tror jeg må finne meg ny host, serveren er nede for 2. gang Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Hvilken host bruker du da? Edit: Mye bedre nå! Nå begynner det å likne noe. Siden jeg ikke gadd å kommentere da jeg så sida så får jeg ikke sett sida nå så jeg får ikke gitt så mye kritikk da jeg ikke husker helt hvordan den var, men den så i hvert fall bedre ut Stå på Endret 1. mai 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå