Bakke Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har nå laget et utkast til design på hjemmesiden min, og trenger kritikk. Ingen linker fungrer enda, og siden er enda uten innhold. Konstruktiv kritikk takk http://mhbakke.moo.no/ Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Personlig er jeg litt mere "fan" av litt farger. Ikke noe ekstremt som ser ut som en regnbue men av rolige fine farger som passer sammen. Hadde selv mye grå i svart på min egen side før, men ble veldig fort lei. Sats på farger og kanskje en litt mer spennende skriftstype på menyen. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Litt for grått-hvitt. Ingen hover på menyen. Legg til tekst og formater den som du skal ha den, med overskrifter og sånn så blir det enda lettere å gi kritikk. Dummy tekst: http://lipsum.com/feed/html/ Edit: Du bruker <center> Ikke bruk tabeller. De er for tabulær data. Bytt de ut med div's Den validerer ikke. 4 errors (var bare for å si i fra egentlig) Endret 30. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Synes den ble for smal. For lite luft mellom tekst og venstre kant. Likte headeren. Ørjan... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 En ting: Mer plass, gutt Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Fikser feil i koden senere. Har nå gjort siden litt bredere, satt litt cellpadding på, lagt hover på linkene, og lagt litt farge på header'en Bedre? Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Nei... beklager.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hva med å komme med hva han kan gjøre bedre? Uten det er posten din ikke noe annet enn meningsløs. Siden er blitt bedre med farger nå, synes jeg. Men menyen er tom og kjedelig. Få inne en bakgrunn, gjør den større. Legg også inn litt tekst, så vi får se typografien med overskrifter, lenker osv. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Fikser feil i koden senere. Har nå gjort siden litt bredere, satt litt cellpadding på, lagt hover på linkene, og lagt litt farge på header'en Bedre? Nei... beklager.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jaha, så du sa hva som var feil da, slik at han kunne forbedre det? Kritikk skal helst være konstruktiv. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det første som slår meg er rammer. FY! Bruk div-elementene! Etter at du har lært deg dette bør du finne en annen font, mulig Verdana eller Tahoma. Headeren var ikke så ille, men det blir litt rotete med Magnus og adressen der de er plassert. Prøv å gjøre adressen mindre, og flytt den under Magnus. Speilbildet av Magnus kan du like gjerne fjerne. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111 in /web/www/frac/users/m/mhbakke/main.php on line 3Kunne ikke koble til database! Edit: Så akkurat at du skifta til rød header. Syntes selv at den rødfargen ble kanskje litt sterk? Prøv med en litt...hva heter det? Ikke noe særlig mørkere, men heller ikke noe veldig my lysere.Bare litt i så fall. Åssen skal jeg forklare det da mon tro? Endret 30. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Då kan me godt avslutte diskusjonen som ikkje omhandlar tråden her. Skal du være med å gje kritikk til ei nettside skal det være begrunna. Å sei at noko ikkje er bra gjev ikkje trådstartar noko som helst egentleg. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ok, her har du litt konstruktiv kritikk. Siden er aaaaaaaaalt for kjedelig. Kan ikke kalle en boks med rød header et design. 1. Sjekk ut noen design gallerier, hent litt inspirasjon 2. Lær deg riktig markup og bruk CSS (IKKE TABLES!!!!!!) 3. Vær kreativ, tenkt nytt 4. Begynn på nytt 5. Impress us! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Husk konstruktiv kritikk, fortell hva som er galt og hvordan det kan gjøres bedre. Har nå laget ny logo, byttet ut tables med div, og endret menyen... Har prøvd å bruke mest mulig CSS. Er ikke noe god i CSS, lager egentlig denne siden for å lære mer på det området Det med mysql erroren har med at jeg skal bruke database for å legge ut "nyheter", men databasen fungerer dessverre ikke nå Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Syntes den var både fin og moderne. Men du burde prøve å lage noen animasjoner. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Animasjoner? Du kan ikke mene det seriøst. Noe som dette? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Mye bedre. Ville ordna en linje eller et skille langs menyen og hele veien ned, med forskjellig bakgrunnsfarge på menyen og innholdet. Google "faux columns". Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Mange sider som bruker animasjoner, fant f.eks denne i et design galleri. Men tror ikke jeg vil satse på noen animasjoner... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Mange sider som bruker animasjoner, fant f.eks denne i et design galleri. Men tror ikke jeg vil satse på noen animasjoner... 8513506[/snapback] Det der er flash, og er noe langt mer avansert enn animasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå