Gå til innhold

Kritikk på utkast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig er jeg litt mere "fan" av litt farger. Ikke noe ekstremt som ser ut som en regnbue men av rolige fine farger som passer sammen. Hadde selv mye grå i svart på min egen side før, men ble veldig fort lei.

Sats på farger og kanskje en litt mer spennende skriftstype på menyen.

Lenke til kommentar

Litt for grått-hvitt. Ingen hover på menyen. Legg til tekst og formater den som du skal ha den, med overskrifter og sånn så blir det enda lettere å gi kritikk.

Dummy tekst: http://lipsum.com/feed/html/

Edit:

Du bruker <center> :dontgetit:

Ikke bruk tabeller. De er for tabulær data. Bytt de ut med div's

Den validerer ikke. 4 errors (var bare for å si i fra egentlig)

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar

Hva med å komme med hva han kan gjøre bedre? Uten det er posten din ikke noe annet enn meningsløs.

Siden er blitt bedre med farger nå, synes jeg. Men menyen er tom og kjedelig. Få inne en bakgrunn, gjør den større.

Legg også inn litt tekst, så vi får se typografien med overskrifter, lenker osv. :)

Lenke til kommentar

Det første som slår meg er rammer. FY! Bruk div-elementene!

Etter at du har lært deg dette bør du finne en annen font, mulig Verdana eller Tahoma.

Headeren var ikke så ille, men det blir litt rotete med Magnus og adressen der de er plassert. Prøv å gjøre adressen mindre, og flytt den under Magnus. Speilbildet av Magnus kan du like gjerne fjerne.

Lenke til kommentar
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111 in /web/www/frac/users/m/mhbakke/main.php on line 3

Kunne ikke koble til database!

:hmm:

Edit:

Så akkurat at du skifta til rød header. Syntes selv at den rødfargen ble kanskje litt sterk? Prøv med en litt...hva heter det? Ikke noe særlig mørkere, men heller ikke noe veldig my lysere.Bare litt i så fall. Åssen skal jeg forklare det da mon tro?

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar

Ok, her har du litt konstruktiv kritikk.

Siden er aaaaaaaaalt for kjedelig. Kan ikke kalle en boks med rød header et design.

1. Sjekk ut noen design gallerier, hent litt inspirasjon

2. Lær deg riktig markup og bruk CSS (IKKE TABLES!!!!!!)

3. Vær kreativ, tenkt nytt

4. Begynn på nytt

5. Impress us!

Lenke til kommentar

Husk konstruktiv kritikk, fortell hva som er galt og hvordan det kan gjøres bedre. Har nå laget ny logo, byttet ut tables med div, og endret menyen... Har prøvd å bruke mest mulig CSS. Er ikke noe god i CSS, lager egentlig denne siden for å lære mer på det området :p Det med mysql erroren har med at jeg skal bruke database for å legge ut "nyheter", men databasen fungerer dessverre ikke nå :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...