Xvani Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 God jul! Fikk 6000kr i julegave og tenkte jeg skulle oppgradere hjemmekinoen min.. Så en sånn surrond pakke på komplett til bare 1800kr!! Dette var utrolig billig for 5 høytalere. Hvor bra er de? Er denne vesentlig bedre? Noen annet dere vil heller anbefale? jeg har en Sony STR DE-445 (møkka) forsterker Lenke til kommentar
dp Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Med den øverste pakken vil du jo få NULL bass/trøkk. Men den andre har jo faktisk "sub". Jeg er litt skeptisk til disse systemene, de er jo helt sinnsvakt billige! Hadde jeg vært deg ville jeg ha spart litt mer og kjøpt noe bedre. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 vel...anbefaler en kraftpakke frå Creative eller Logitech heller har Creative DTT-3500, funker perfekt på en liten hybel. Lenke til kommentar
christt Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hva med Logitech Z-680? Koster 3000,- hos mpx.no Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 anlegget skal primært brukes til musikk, og da er ikke satelitt høytalere noe særlig... the best one: hvordan vet du at det ikke er noe bass der? forklar Noen som vet om det er mulighet for å teste ut høytalerne? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg har Eltax milennium 500 sort, og eltax milennium senteren + pioneer suround høytalere, og prisen på dette er 1700 + 500 + 400. Dette gir mye bass, kraftig nok senter og helt greie suround høytalere. Bare du har kraftig nok forsterker til å drive dette. Lenke til kommentar
chilli Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 6000 i julegave. bortskjemt hehe neida. Brukte selv 5000 på gaver , og fikk igjen ca det samme. Bare det går opp i opp så er alt bra. er ut etter senter og sub selv, fikk høre de millennium senterne i går, og kommer ikke til å kjøpe dem. Men fyren jeg hørte hos hadde to front høytalere til 5000 og en senter til 500, så kanskje det var grunnen. Skal kjøpe tannoy mxc senter. har hørt de er ok. Men du kan spørre om noen venner eller familie har noen høyttalere du kan bruke som surround, og spandere ekstra på front og senter. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Evolution 5.2 er et mye bedre kjøp enn Mirage. Evo. går lenger ned i bassen, så du klarer deg sannsynligvis uten ekstra subwoofer, og de er 14 kilo tyngre, det tyder på bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 nå har det seg slik at jeg faktisk har et par høytalere, men de er ikkenoe særlig tess.. Tror forsterkeren klarer 5*80W, er dette greit nok til disse? Front høytalerne er liksom det viktigste da... Det blir litt festing og sånn med de vettu.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå