Brakara Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har alltid fungert helt fint, men etter at det nylig kom en oppdatering, og så fungerer det ikke lenger. Kommer til hovedskjermen, presser "start" og prøver og logge meg inn med profilen min (på XBL). Får da beskjed om at "update required". Når jeg så velger "Get update" så får jeg følgende feilmelding: The VGA HD AV Cable does not support the PAL-50 setting required by this game. Med beskjed om å kople til composite eller komponent kabel. Deretter havner jeg tilbake til Dashboardet. Noen andre som har opplevd det samme, og betyr det at Halo 2 ikke lenger fungerer over VGA kabel? (Som nevnt så har det alltid fungert med VGA kabel tidligere.) Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er XBoxen din satt til PAL-50 eller 60? Mulig det hjelper å bytte mellom de to. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 PAL-60. Har helt glemt hvordan man bytter mellom PAL-50 og PAL-60. Var ingen mulighet med komponent-kabler, så jeg bare startet Halo 2 og gjorde XBL-oppdateringen (siden det automatisk skiftet til PAL-50 da). Deretter byttet jeg til VGA-kabel igjen, og så fungerte Halo 2 fint ettersom selve spillet kjører i PAL-60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå