flopflop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ja, da har du løsningen der men jeg ser hva du mener med at fargene er forskjellige, men for min del rettes dette på lang vei ved å tilte litt på skjermen (som jeg fant tu at jeg kunne gjøre for to dager siden) har du kalibrert skjermen din? har du a eller s-panel? Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har ikke kalibrert den, nei. Er ikke heller sikker på hvordan jeg gjør det... (trenger hjelp) Er ikke sikker på hvilket panel det er. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du finner ut om du har A eller S-panel her i servicemenyen: Servicemeny: - I OSD; Sett contrast og luminosity til 0 - Trykk på Meny-knappen - Press og hold inne Source-knappen i fem sekunder (andre knappen fra høyre). A-panel: M220EW01 S-panel: AMLCD 220M1 Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kalibrering http://www.andrewswihart.net/blog/review-s...6bw-lcd-c-panel Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 - I OSD; Sett contrast og luminosity til 0 Er ikke helt stødig på disse uttrykkene, og da spør jeg; hva er OSD? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 OSD er menyen du får opp med å trykke på menu-knappen på undersiden av skjermen (den lengst til venstre) Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 luminosity er forresten brightness i menyen Lenke til kommentar
Illus Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er ikke helt stødig på disse uttrykkene, og da spør jeg; hva er OSD? 8770050[/snapback] http://whatis.techtarget.com/definition/0,...i967843,00.html Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har tydeligvis A-panel. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har tydeligvis A-panel. 8770274[/snapback] Da er det kalibreringstid! Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Finnes det noen måte å kalibrere den uten å måtte kjøpe kalibreringskit? (et program eller noe) Fant en wizard, har kjørt den, men skjermen min er fremdeles mørk i toppen. Endret 3. juni 2007 av iHap Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du trenger da ikke kalibreringskit? Les avsnittet "Improving the color of your C-panel" Du skal bare laste ned og installere en fargeprofil Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Vet du hvordan jeg gjør dette på linux? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Vet du hvordan jeg gjør dette på linux? 8770397[/snapback] håhåh... I`m not touching that hornet`s nest! Har null peil på linux, da må du nok søke hjelp fra mr. Google eller andre forumbrukere. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Dette er tragisk. Hadde vært null problem for Samsung å lage en 'ny' skjerm, med et nytt modellnr. Hadde tenkt å kjøpe denne skjermen, S eller A-panel spilte liksom ingen rolle. Men når de begynner på et 4. type panel, da gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Dette er tragisk. Hadde vært null problem for Samsung å lage en 'ny' skjerm, med et nytt modellnr. Hadde tenkt å kjøpe denne skjermen, S eller A-panel spilte liksom ingen rolle. Men når de begynner på et 4. type panel, da gidder jeg ikke. 8770463[/snapback] Du må bare ta sjansen - du kommer sikkert til å blir fornøyd - det er en flott skjerm (nesten) uansett Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du må bare ta sjansen - du kommer sikkert til å blir fornøyd - det er en flott skjerm (nesten) uansett Jepp, det er det Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du må bare ta sjansen - du kommer sikkert til å blir fornøyd - det er en flott skjerm (nesten) uansett 8772562[/snapback] Vel, for meg blir dette en prinsippsak. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du må bare ta sjansen - du kommer sikkert til å blir fornøyd - det er en flott skjerm (nesten) uansett 8772562[/snapback] Vel, for meg blir dette en prinsippsak. 8773156[/snapback] Den generelle responsen er at uansett hvilket panel du får, så er denne den beste 22" i forhold til ytelse/pris Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 http://www.pcworld.idg.com.au/index.php/ta...id;3448;pt;1#cb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå