Babyloner Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Hei! Jeg har tatt en del bilder i helga, på rundt 200 mb...som jeg har tenkt å dele med andre. Skal derfor sende disse bildene via e-mail. I og med at det er en god del bilder, så lurte jeg på hvordan dette skulle gjøres uten å ødelegge kvalitet og størrelse.. skal jeg zippe dem elr no? Takke for alle svar, MyoK Endret 30. april 2007 av MyoK Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det er antakelig bedre å laste dem opp til feks fotoknudsen og dele dem derfra. Det er enkelt og bra! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Et lite tips om man ikke nødvendigvis må beholde full kvalitet og størrelse: Man kan ganske enkelt velge alle bildene fra Windows Utforsker/Min Datamaskin, høyreklikke og velge "send til -> e-postmottaker". Da vil bildenes størrelse og kvalitet automatisk komprimeres om du ønsker det, og legges deretter automatisk i en e-postmelding. Å zippe jpg bilder vil du ikke tjene mye på, da jpg allerede er et komprimert format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå