Mattlakk Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hei, har en Topcom WBR611.. Og har et problem med den ^^ Som router med kabel funker den kjempe bra, Men hva kan være feilen når den ikke funker som trådløs ? har funket før har ikke gjort noen spesielle endringer inne på routeren, og har akkurat oppdatert firmwaren Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 du må sette opp det trådløse nettverket med innstallasjons cd-en:P eller ikke nødvendigvis men greit hvis det fulgte med en Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 ja, men den er borte:P finnes det andre muligheter ? ^^ Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Sikkert muligt å sette den opp manuelt. Se om du finner IP adressen til den trådløse for så å prøve å logge deg på med en nettleser. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Er ikke pr0 på det der, er noe sted der det står hvordan jeg setter det opp? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 har ikke gjort noen spesielle endringer inne på routeren, og har akkurat oppdatert firmwaren Mulig boxen ble resatt når du flashet den Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Den skal ha default IP 192.168.1.1 og standar brukernavn/passord admin/admin. Gå inn der å sjekk at den er satt opp med riktig SSID og kryptering. Kan bli resatt etter en oppgradering, og da vil ikke datamaskinene finne den under navnet de kjenner den som. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Sorry at jeg er dum, bare le så mye dere vil, men hvordan veit jeg hva som er den "riktige SSIDen"? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Sorry at jeg er dum, bare le så mye dere vil, men hvordan veit jeg hva som er den "riktige SSIDen"? 8525172[/snapback] Den finner du ved å logge deg inn på routeren (Under wireless, wlan eller lign). Du kan med fordel endre den fra default innstilling til noe mere unikt. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Se om dere ser noe feil på screenshot'sa jeg har tatt da^^ for jeg kan ikke en dritT! ;P Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ser ut som om den har blit resatt ja. Prøv å endre SSID til noe annet enn default, og sett en kode under wep key 1. (Bruk bare tall og bokstavene a-f) Deretter skal det bare være å koble til dette nettverket med det passordet du satt under wep key 1. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 last ned programware hvis du har telenor? eller noe gå inn på hjemmesiden der du har nett fra der kan du laste ned så du får satt det opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå