Seebastian Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hei. Jeg fikk nylig tilsendt en harddisk fra komplett, en ny hitachi deskstar på 320GB, men jeg har bare 134,2GB diskplass, det var alt som var tilgjengelig under installajsonen av windows, og HDD health påstår at jeg bare har 134,2GB diskplass. Noen som aner hvorfor det er slik? Noen tips til hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 gå inn på min datamaskin høyreklikk på den å klikk formater men blir noe annet hvis du har windows på den da Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Tror ikke du skjønte helt her, under installasjonen hadde jeg også bare 130GB til å bruke, jeg har ørten partisjoner på den, alle sammen er formatert. Windows er installert på den nå. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 missforsto litt ja:P hmm.... Ring kundeservicen Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Jeg må være ærlig og si at jeg ikke aner, har en piratkopi jeg fikk av en kompis, har en mistanke om at det kan være grunnen, noen plasser å skjekke om det er SP2 eller ikke? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg