Alfa_Romeo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 God aften!! Jeg har nu lenge gått å tenkt på å kjøpe meg en Qtek S200/ I-mate Jamin, brukt. Så derfor, er det noen som har erfaringer om S200? Bra, dårlig? De brukte s200 jeg har sett på, er ca. 1 år gamle. Er det noen her som har hatt S200 såpass lenge? I så fall, hvordan oppfører telefonen seg da? Problemer, eller er den som ny? Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei! Vet ikke om jeg har prata med deg før ;-), men min erfaring er at det er lite problemer med i-mate JAMin. Regner med det samme gjelder Qtek s200. Kan anbefales hvis pris er bra, telefon er behandlet fint, den ikke har vært på verksted tidligere. Hvis den ikke har siste ROM bør du legge inn det før du fyller den med diverse :-) God aften!! Jeg har nu lenge gått å tenkt på å kjøpe meg en Qtek S200/ I-mate Jamin, brukt. Så derfor, er det noen som har erfaringer om S200? Bra, dårlig? De brukte s200 jeg har sett på, er ca. 1 år gamle. Er det noen her som har hatt S200 såpass lenge? I så fall, hvordan oppfører telefonen seg da? Problemer, eller er den som ny? 8507024[/snapback] Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Telefonen blir helt fin igjen den, om du bare legger inn ny ROM, eller tar Hard reset... Det eneste du skal se etter er om den er behandlet bra nok.. taster er fine, og slitasjeskader.. ser du ta den har gått mye i bakken kan du bli mer skeptisk, siden det kan ha ødelagt noe inni også.. eller, delvis ødelagt noe.. Lenke til kommentar
Alfa_Romeo Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Okey takker for alle svar! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei Alfa_Romeo! Jeg får ny mobil gjennom jobben i løpet av kort tid og i den anledning skal jeg selge min strøkne Qtek S200 (svart). Ligger i eske med alt medfølgende av software og manualer, som ny. Send meg en mail hvis du er int. i å kjøpe den. stian ( @t ) pcproffen ( d0t ) no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå