Kjekssjokolade Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) The Doors - The End Live opptreden, av et fantastisk og udødelig band. Studio opptak, fascinerende er det rette ordet for dette klippet.Jefferson Airplane - White Rabbit Fra Woodstock 69, ønsker jeg var der. Har hele videoen The Who - Pintball Wizard Fra Woodstock, har hele videoen til dete her også, ønsker jeg var her også Mott The Hoople - Midnight Lady Live i Australia. Bob Dylan - Like A Rolling Stone Noen som var på konsert med han forresten? Eric Burdon and War - Spirit Live i Køben. Dette er en av de beste sangene på en av min favoritt plate, Eric Burdon and War - Black Mans Burdon, som er en dobbel LP. Anbefales på det sterkeste til alle som likte dette klippet. Peter Green er en av mine favoritt gitarister, enkelt og greit, kan ikke beskrive det bedre en at jeg liker det han gjør, utrolig mye følelser i alt av spill. Deilig Blues vokal også Regner med at man ikke behøver å være en av de eldre her i huset for å poste her. Er jo beste musikken som finns dette her. Mimetråd, eller mimretråd? Endret 30. april 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Regner med at man ikke behøver å være en av de eldre her i huset for å poste her. Er jo beste musikken som finns dette her.Mimetråd, eller mimretråd? Posteren får bestemme selv, bleieungene under 30 år kaster vi ut 8508791[/snapback] Damn..men, se hva som er forandret nå Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Damn..men, se hva som er forandret nå 8508811[/snapback] *Zeph was here with an "r"* Da takker jeg Zeph, seff... Gamle gretne og senile gubber får ikke alt med seg.. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Peter Cetera - Glory Of Love Blir det bedre? Sangen var egentlig laget til Rocky IV, men produsentene til Rocky avslo. Senere ringte produsentene til Karate Kid II og spurte Peter Cetera om å lage en sang. Da hadde han jo allerede en, og de elsket den! "I am a man who will fight for your honor" http://www.youtube.com/watch?v=PbuE_rbAh0A...related&search= Fantastisk! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Eit par til før det er sengetid. Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire John Lennon - Imagine som for øvrig er brilliant covra av The Rolling Stones - Satisfaction Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå