Lindsay Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Driver ett forum som plutselig begynte å gi meg som administrator problemer med mine kontoer fra load på 0.000200 til over 20 sekunder for å laste en side.Må si att det varierer fra 10 til 20 sekunder da men det er helt håpløst og tregt så jeg har lyst å begynne helt på nytt da det fungerer kjempefint men ikke slik det er nå. Er det noen som kan hjelpe eller gi meg tips på hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du sier ikke noe om hva slags database du kjører, hva slags forum-system, eller NOEN informasjon om systemet ditt. Du regner bare med at vi er synske? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Jepp glemte å si att det var MySQL og phpbb forum men det løste seg ved å slå av iplogger da dette er ett heavy moddet forum så om noen moderatorer ser dette så slett dette innlegget Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Jepp glemte å si att det var MySQL og phpbb forum men det løste seg ved å slå av iplogger da dette er ett heavy moddet forum så om noen moderatorer ser dette så slett dette innlegget 8507215[/snapback] Er det ikke slitsomt å skrive så lange setninger uten noe tegnsetting? Det er ihvertfall slitsomt å lese. Dessuten er jeg ikke helt sikker på om jeg klarte å forstå hva som står der.... Du vet den lille prikken nede til høyre på tastaturet ditt? Den heter 'punktum'. Endret 30. april 2007 av jorn79 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du vet den lille prikken nede til høyre på tastaturet ditt? Den heter 'punktum'. 8507472[/snapback] Tenkte akkurat det samme :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå