Dr. Mobius Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Heisann folkens. Nå trenger jeg deres hjelp. Til sommeren blir det bryllup og jeg sliter litt med å finne musikk som alle liker. Det er viktig at både de rundt 20 og de rundt 70-80 får høre noe de kan danse til og lytte til uten at ørene faller av. Kan dere hjelpe meg med å finne ideer til band og låter som egner seg for alle? Endret 30. april 2007 av T-Solberg Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 filterheadz - yimanya burde vel funke hør hele før du avgjør noe egner seg godt for gamle folk Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er deses dag! Velg noe dere liker å høre på selv, gjerne det mest "nøytrale" av det dere liker. Hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Det er deses dag! Velg noe dere liker å høre på selv, gjerne det mest "nøytrale" av det dere liker. Hvis du skjønner hva jeg mener. 8509959[/snapback] Jeg skjønner hva du mener, men jeg er litt uenig. Det er kanskje vi som står i sentrum av dagen, men vi vil også gjøre vårt beste for at alle gjestene skal trives og ha det gøy på festen. Jeg har kommet et stykke på vei med musikken, men jeg skulle gjerne hatt litt flere tips. Av det jeg har fått tak i til nå så har jeg blant annet "Classic rock collection", Frank Sinatra, noe av Dumdum boys, noe av Sting, og litt Bonnie Tyler til fattern. Men som sagt setter jeg enorm pris på flere forslag i denne stilen. Helts noe man kan danse til, både gammel som ung. Endret 1. mai 2007 av T-Solberg Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hva med Beatles? Det er jo noe veldig mange liker. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kjøp alle P4-CD-ene. P4 spiller bare minste felles multiplum-musikk... Ja, det var et seriøst forslag. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det var faktisk et veldig godt forslag, hvis du er ute etter å tilfredstille flest mulig mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå