Dator Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg skal kjøpe nytt hovedkort, men vet ikke hvilket. Jeg vil sannsynligvis kjøpe A7V8X eller A7N8XD i og med at det skal være et AMD XP system og siden jeg sverger til asus. Men jeg vet ikke hvilket av de to jeg skal velge. Lenke til kommentar
lrw Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 I utgangspunktet smak og behag! Via chipset vs nforce 2? Har selv et Asus A7N8XD og er kjempefornøyd! Prisen er vel litt høyere for Nforce 2 kortet, men i forhold til ytelse og stabilitet kan jeg trygt anbefale dette. Les tester på dette på Tomshardware.com før du bestemmer deg. Ønsker du å følge mitt råd, Nforce 2! Lenke til kommentar
alexio Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 gå for a7n8xd du... Personlig har jeg ingen kjensel med dette kortet annet enn sikling og drømming.. Har lest en hel bunch med tester, ingen av de jeg har sett har vært noe annet enn positivt.. når jeg får tak i nok penger blir det nok et sånt et (hvis ikke no bedre kommer på markedet). mvh alexio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå