cmi Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Noen meninger, selv liker jeg det ikke helt på grunn av solen "stjeler" bildet. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Veldig bra bilde men solen ble alt for lys. Prøv å ton den ned litt. Lenke til kommentar
redouane Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Noen meninger, selv liker jeg det ikke helt på grunn av solen "stjeler" bildet. 8506770[/snapback] Flott bilde, men enig i at solen "stjeler". Hva med å croppe under solen og gi bildet et panorama-feel? Det tror jeg blir lekkert. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvor i kragerø er dette tatt? lurte selv på om det var min egen tråd som var kommet opp igjen når jeg så dette Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Dette er tatt rett før vi kom i havn på Svennet, så er midt i mellom Kragerø havn og Svenner. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Åhhh, savne Kragerø. Glede seg til sommerferie og idyllen ytterst i skjærgården. Familieøy med utsikt rett mot sørspissen av Jomfruland. Skal love at det blir endel turer rundt omkring til Skåtøy, Jomfruland, Kragerø for å la kamera gå varmt til tider. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Aldri vært på Jomfruland, men turen går dit i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Dette er tatt rett før vi kom i havn på Svennet, så er midt i mellom Kragerø havn og Svenner. 8508632[/snapback] Svenner? aldri hørt om her hjemme... forklar nærmere Lenke til kommentar
cmi Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Det er ei øy, Svenner fyr, altså det er et fyrtårn der også ikke store øya, ca 10-15min båt tur (ikke ferje). Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er ei øy, Svenner fyr, altså det er et fyrtårn der også ikke store øya, ca 10-15min båt tur (ikke ferje). 8514667[/snapback] oki, dette er noe som har gått meg hus forbi i lokal geografien da Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Raskt søk på gulesider og finn forteller meg at Svenner Fyr ligger utenfor Larvik, det er jo ett godt stykke nordøst for kragerø, langs kysten. Rett ut for Larvik. Jeg har heller ikke hørt om Svenner fyr i Kragerø, men nå er jeg ikke lommekjent overalt i Kragerø distriktet selv om jeg har feriert der siden jeg var ett spebarn. Har du link til kart eller noe som forteller litt nærmere hvor der befinner seg? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 humm... da ble jeg forvirra og, for vi dro ut med båten fra Kragerø :S Men når jeg tenker jeg om var det ikke lange stykket mot oslo igjen før vi var i Larvik, kansje det går under Larvik?? I så fall er det jeg som bomma på Geografien Første turen min til Svenneren, ikke den siste. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Takk for at du får meg til å glede meg ENDA mer til sommeren på ny hytte i Kragerø -_- Lekkert bilde ^^ Prøv tipset fra en lenger oppe; crop under solen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå