Gå til innhold

Soloppgang i Kragerø

cmi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åhhh, savne Kragerø. Glede seg til sommerferie og idyllen ytterst i skjærgården. Familieøy med utsikt rett mot sørspissen av Jomfruland. Skal love at det blir endel turer rundt omkring til Skåtøy, Jomfruland, Kragerø for å la kamera gå varmt til tider. :)

Lenke til kommentar
Det er ei øy, Svenner fyr, altså det er et fyrtårn der også :) ikke store øya, ca 10-15min båt tur (ikke ferje).

8514667[/snapback]

oki, dette er noe som har gått meg hus forbi i lokal geografien da ;)

Lenke til kommentar

Raskt søk på gulesider og finn forteller meg at Svenner Fyr ligger utenfor Larvik, det er jo ett godt stykke nordøst for kragerø, langs kysten. Rett ut for Larvik. Jeg har heller ikke hørt om Svenner fyr i Kragerø, men nå er jeg ikke lommekjent overalt i Kragerø distriktet selv om jeg har feriert der siden jeg var ett spebarn.

Har du link til kart eller noe som forteller litt nærmere hvor der befinner seg?

Lenke til kommentar

humm... da ble jeg forvirra og, for vi dro ut med båten fra Kragerø :S Men når jeg tenker jeg om var det ikke lange stykket mot oslo igjen før vi var i Larvik, kansje det går under Larvik?? I så fall er det jeg som bomma på Geografien :)

Første turen min til Svenneren, ikke den siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...