-Janus- Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hallo;) Jeg holder på å registrere en account på LOTRO, men de spør om en "Founders Pass Code" Hvor finner jeg den koden?....Jeg har skrevet inn key koden. Lenke til kommentar
alinor Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Da har du vel trykket feil et sted og må gå tilbake, husker ikke helt hva founder kriteriene var igjen. Dessuten så trenger du ikke koden før du skal ordne subscription på selve spillet. Lenke til kommentar
-Janus- Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Hva er subscription? Lenke til kommentar
alinor Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Du betaler for å kunne spille Lotro eller noen andre spill. Accounten er gratis fordi den dekker flere spill. Endret 30. april 2007 av alinor Lenke til kommentar
-Janus- Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Må jeg da ha den koden før jeg kan begynne å spille? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Founders kode er det vel kun de med Collector's Edition som har tror jeg. Jeg bare lot være å skrive noe der, og fortsatte med registreringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå