Xvani Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 God jul alle sammen! Kompisen min fikk Apple iPod mp3 spiller i julegave. Denne hadde bare firewire... Går det ann å få tak i USB kabel til denne? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Vet ikke noe om det eksakte du lurer på, men overføre flere GB over USB er en treg affære, med mindre det er snakk om 2.0. Hvorfor ikke bare kjøpe et firewire kort til pc'en?! Koster ikke mer enn 200-300,- :-) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 skal være ærlig nå: fant det ikke på komplett.no hvilken kategori? det må være eksternt da... Anbefalinger? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Er faktisk ikke helt lett å finne nei... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Vil også nevne at jeg ikke har fått min kamerat sitt til å fungere enda da... , men skal prøve å bytte pci-slot! Skal ikke være noe problem! Edit: Leste posten din igjen nå.. Hvorfor eksternt?? Bærbar? Hmm.. Skal nok la seg fikse, vel? Hvis man har USB 2,0 på den iallefall.. Kanskje det finnes en konverter..(?!). Hvis ikke kan jo altids jeg "arve" saken da.. Har alltid hatt lyst på en! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 det må være ekstern pga bærbar ja men det finnes nok ikke! hvilken kategori fant du dette i? han vil nok se selv skjønner du kanskje han kjøper seg en stasjonær.. ellers tusen takk for svar! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Dette kortet skal passe til din bærbare: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...20&GrpID=2&s=pl edit: linker har visst sluttet å fungere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå