Gå til innhold

8800gts og hovedkort

Medisin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
på de fleste hovedkort forsvinner vel altid en pci port

8506701[/snapback]

På dei fleste hk så har eit SLI/Crossfire oppsett tatt høyde for eventuell tykkelse på gpu. Eg har ikkje problem å køyre SLI med mitt hk. (asus a8n-sli premium)

plassering av de øverste pci-e 16x portene er godt plasssert fra kvarandre..

men eg ser ikkje vekk fra at kort nr 2 skjermar for ein pci slot...

Endret av galdurah
Lenke til kommentar

8506701[/snapback]

På dei fleste hk så har eit SLI/Crossfire oppsett tatt høyde for eventuell tykkelse på gpu. Eg har ikkje problem å køyre SLI med mitt hk. (asus a8n-sli premium)

8506934[/snapback]

ja pci ekke så viktig :) hehe

Endret av rulator
Lenke til kommentar

8506701[/snapback]

8506934[/snapback]

jeg snakka om pci ikke noe pci x 16 port:P

8506947[/snapback]

edita teksten mens du skreiv... hehe

Lenke til kommentar

8506701[/snapback]

8506934[/snapback]

jeg snakka om pci ikke noe pci x 16 port:P

8506947[/snapback]

edita teksten mens du skreiv... hehe

8506954[/snapback]

hehe jeg å gitt

Lenke til kommentar
uansett ikke noe problem å kjøre sli men noen nyere spill har litt problemer med sli av 8800gts 320mb så forløpig er det bedre å gå for 1x 8800gtx

8506965[/snapback]

kan du utdype litt nærmere.. hvilke spill har problemer med 8800gts 320mb i SLI?? :hmm:

Jeg har ivertfall ikke merket noen problemer, så jeg venter i spenning på svar :whistle:

Endret av amdme
Lenke til kommentar
uansett ikke noe problem å kjøre sli men noen nyere spill har litt problemer med sli av 8800gts 320mb så forløpig er det bedre å gå for 1x 8800gtx

8506965[/snapback]

kan du utdype litt nærmere.. hvilke spill har problemer med 8800gts 320mb i SLI?? :hmm:

Jeg har ivertfall ikke merket noen problemer, så jeg venter i spenning på svar :whistle:

8507935[/snapback]

det vet ikke jeg, men er sagt at før det kommer nyere software update så er det noen spill som ikke klarer å utnytte 2x 8800 for fullt

Lenke til kommentar

8506965[/snapback]

8507935[/snapback]

det vet ikke jeg, men er sagt at før det kommer nyere software update så er det noen spill som ikke klarer å utnytte 2x 8800 for fullt

8507949[/snapback]

de fleste nye spill har støtte for sli, og driveroppdateringer kommer fortløpende...

men det er jo litt sant det du sier også :roll:

Lenke til kommentar

takk for svar! ett pci spor kan jeg klare meg uten tror jeg.. ;) Tenkte egentlig å kjøpe 1x 8800gts 320mb for så og evt oppgradere med ett til ved en senere anledning om det skulle være nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...