Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hei og ho! Kom nettop hjem fra Trondheim etter å ha tatt fase1-opptaksprøver til flygelederutdanningen... Syntes prøven var skikkelig hard, spesielt den siste biten... Resten gikk stort sett greit, selv om jeg klikka feil mange ganger pga. tidspress.... Noen andre som har tatt prøven og vil si hvordan det gikk? .-) Mvh. TH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Woho! Da var jeg videre til Fase 2 16. mai på Gardermoen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Woho! Da var jeg videre til Fase 3 - Intervju... Anyone else? ^^ Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Skulle velge dette for 1-2 år siden men da stoppet dem lønnet utdanning og man må selv betale det meste De stoppet til og med opptaksprøvene det året pga daværende pengekrise Endret 20. mai 2007 av War Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har vurdert dette jeg og, men er et år igjen til jeg kan gjøre noe med det. Hva er det de fasene går ut på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har vurdert dette jeg og, men er et år igjen til jeg kan gjøre noe med det.Hva er det de fasene går ut på? 8664049[/snapback] Har desverre skrevet under på et formular som sier at jeg ikke kan røpe noen aspekter ved prøvene... Du finner dog ganske mye informasjon hvis du søker på "FEAST test" (uten ") på wikipedia. Kort fortalt Fase 1 = 2.5 timers dataprøve Fase 2 = 3.5 timers dataprøve Fase 3 = x.x timers intervju Fase 4 = Sikkerhetsklarering og legesjekk Mvh. TH PS: Deler av utdanningen er fremdeles lønnet... Dvs. 1 året må man besørge seg selv (Hello Lånekassen!), mens de neste 1.5 årene får man lærlinglønn, dvs. ca. 250.000 i året. Etter endt utdanning har man 3 års plikttid hos Avinor, med en lønn på ca. 500.000/år (inkl. faste tillegg, eksl. variable tillegg). Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hva for et snitt må man ha for å komme inn og hva hadde du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hva for et snitt må man ha for å komme inn og hva hadde du? 8674252[/snapback] 4.0 fra VGS. Ingen tilleggspoeng skal regnes med... Hadde 4.05 ca... Lenke til kommentar
fr-Charlie Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvordan gikk intervjuet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har ikke vært på intervju enda.. Skal på Torsdag (07. juni).. Hjelp! Lenke til kommentar
fr-Charlie Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det går nok bra , men det er ganske slitsomt. Lykke til, si fra hvordan det går da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Fr-Charlie. Hva er slitsomt? Har du vært på intervju? I så tilfelle, fint om du gir et lite tips om hva det går ut på :-) Lenke til kommentar
fr-Charlie Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja, var på intervju tidligere i uka, og det var ganske intenst. Er vanskelig å forberede seg, men jeg hadde gruet meg alt for mye til den engelske delen. Sov og spis godt så går det bra Jeg får svar imorgen, men følelsen er ikke helt overbevisende... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hehe, takk takk! Er det bare det forberedte innlegget som er på Engelsk, eller er deler av intervjuet på engelsk også? Lykke til med resultatet forresten! PS: Kan jeg spør om det var gruppeintervjuer, eller satt man alene med de to folkene fra avinor? Endret 3. juni 2007 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
fr-Charlie Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) .. Endret 28. februar 2013 av fr-Charlie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hehe, det gikk sikkert bra! :-) Du får poste resultatet når det dukker opp! TH Lenke til kommentar
fr-Charlie Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hun ringte idag (mandag du liksom) og jeg kom ikke videre Lykke til på intervjuet, du kommer nok videre du. Lenke til kommentar
oveovo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Var på intervju forrige fredag, men kom heller ikke videre Sånn! Nå føler du ikke lenger at du er den eneste! Lenke til kommentar
fr-Charlie Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Var på intervju forrige fredag, men kom heller ikke videre Sånn! Nå føler du ikke lenger at du er den eneste! 8795854[/snapback] TAKK Ufint først å ringe, så sende mail med avslag, OG brev sånn bare for å gni det inn Lenke til kommentar
oveovo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har ikke fått noe brev enda, men syntes også det var unødvendig å sende mail i tillegg til å ringe... Men men, da får man gå til plan B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå