iStephano Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 hei dere, jeg har hatt denne tv`en nå ca et år. Kjøpt i fjor Mai. Har egentlig aldri lagt merke til det som jeg har lagt merke til i det siste. Jeg spiller mye xbox360, å alt av HD materiale gjennom den. Nå har jeg satt meg mer inn i tv teknologien og merker en ting. På stillbilder, f.eks hvis jeg er innpå "dashboard`et" ser jeg et bilde med mørk bakgrunn. Så kan jeg se det svakt blaffrer. Når det er lyst / lyse bilder kan dette ikke sees. Men kun når det blir mørkt så blaffrer bildet. Det ser nesten ut som fortyrrelser. Men dette synes mest på høyre siden.. Kan egentlig ikke se det på venstre siden.. Er så heldig at jeg har to av xbox360, så jeg har testet begge byttet komponent kabel men får det samme resultatet hele tiden. Så det ligger på tv`en "dette problemet". Er det slik av over komponent så blir det litt forstyrrelser? under mørke scener. Eller er det Tv`en min som behandler mørkebilder dårlig? Det er ikke noe man merker med første øyekast men du ser det når du leter etter det.. Takker for alle svar. (Må bare legge til at dette kun skjer over Komponent inngangen..) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Noen som veit om dette er normalt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå