Gå til innhold

lunsj i parken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakk med noen av vennene hennes og spør hva hun liker, er et alternativ. Ellers er jo det enkle ofte det greieste på slike lunsjer, men har dessverre ikke noen forslag til deg akkurat nå *tenke*

Lykke til skal du iallefall få :)

8506475[/snapback]

traff henne på byen, så noen venner av ho kjenner jeg ikke :(

Lenke til kommentar

Du må vel bare spørre henne hva hun IKKE liker. Det er sikkert kjipt hvis du disker opp med masse god hjemmelagd mat, så sier hun "æsj, jeg spiser ikke <insert mat her>, jeg, vet du ikke hva det er laget av??!"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Du må vel bare spørre henne hva hun IKKE liker. Det er sikkert kjipt hvis du disker opp med masse god hjemmelagd mat, så sier hun "æsj, jeg spiser ikke <insert mat her>, jeg, vet du ikke hva det er laget av??!"

8506491[/snapback]

det vil vell egentlig bare og gjøre det ja...

Ta en titt på TINE.nos side for oppskrifter, der finner man en god del lette og smakfulle lunsjer.

8506506[/snapback]

da ser jeg gjennom der litt da :) takker :)

Lenke til kommentar
engangsgrill med marinert kylling hamburgere og pølser er alltid en slager med mindre hun er vegetarianer, da får hun spise potetsalaten, er lurt å sjekke evt allergier også. Nøttealergi kan være livsfarlig f.eks.

8506551[/snapback]

er det lov og grille i frognerparken egentlig? igrunnen ikke noen dum ide det der :)

Lenke til kommentar
Oppskjært frukt og bær er alltid digg å ha med i parken.  :)

8513378[/snapback]

neste gang :)

Hvordan gikk picnicen?

8513389[/snapback]

jo da, det gikk som smurt dette :) grillet kyllingfilet, hadde med salat, dressing og potetsalat...

kunne nesten ikke gått bedre :)

Lenke til kommentar
Oppskjært frukt og bær er alltid digg å ha med i parken.  :)

8513378[/snapback]

neste gang :)

Hvordan gikk picnicen?

8513389[/snapback]

jo da, det gikk som smurt dette :) grillet kyllingfilet, hadde med salat, dressing og potetsalat...

kunne nesten ikke gått bedre :)

8513411[/snapback]

Bra det gikk godt da :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...