Espen pai Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 jeg har innvitert ei på lunsj i parken i morgen... men vet ikke hva pokker jeg skal servere der vet desverre ganske lite om ho, så noen trygge forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Snakk med noen av vennene hennes og spør hva hun liker, er et alternativ. Ellers er jo det enkle ofte det greieste på slike lunsjer, men har dessverre ikke noen forslag til deg akkurat nå *tenke* Lykke til skal du iallefall få Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Snakk med noen av vennene hennes og spør hva hun liker, er et alternativ. Ellers er jo det enkle ofte det greieste på slike lunsjer, men har dessverre ikke noen forslag til deg akkurat nå *tenke* Lykke til skal du iallefall få 8506475[/snapback] traff henne på byen, så noen venner av ho kjenner jeg ikke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Du må vel bare spørre henne hva hun IKKE liker. Det er sikkert kjipt hvis du disker opp med masse god hjemmelagd mat, så sier hun "æsj, jeg spiser ikke <insert mat her>, jeg, vet du ikke hva det er laget av??!" Endret 30. april 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ta en titt på TINE.nos side for oppskrifter, der finner man en god del lette og smakfulle lunsjer. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Du må vel bare spørre henne hva hun IKKE liker. Det er sikkert kjipt hvis du disker opp med masse god hjemmelagd mat, så sier hun "æsj, jeg spiser ikke <insert mat her>, jeg, vet du ikke hva det er laget av??!" 8506491[/snapback] det vil vell egentlig bare og gjøre det ja... Ta en titt på TINE.nos side for oppskrifter, der finner man en god del lette og smakfulle lunsjer. 8506506[/snapback] da ser jeg gjennom der litt da takker Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 engangsgrill med marinert kylling hamburgere og pølser er alltid en slager med mindre hun er vegetarianer, da får hun spise potetsalaten, er lurt å sjekke evt allergier også. Nøttealergi kan være livsfarlig f.eks. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 engangsgrill med marinert kylling hamburgere og pølser er alltid en slager med mindre hun er vegetarianer, da får hun spise potetsalaten, er lurt å sjekke evt allergier også. Nøttealergi kan være livsfarlig f.eks. 8506551[/snapback] er det lov og grille i frognerparken egentlig? igrunnen ikke noen dum ide det der Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 pleier å være plasser for grilling, men folk griller over alt uansett. Er engangsgrill-søppelkasser flere steder der tror jeg. kan det stå noe på websidene? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 da stikker jeg på butikken og handler grill og tilbehør da takker masse for all hjelp folkens Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 er det lov og grille i frognerparken egentlig? igrunnen ikke noen dum ide det der 8506561[/snapback] Det er små plasser noen steder som er designet for å grille på, synes jeg huske. Bruk dem, så er du høflig. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) det var uansett planen ja... er så stygt om det blir svimerker i plenen osv. Endret 30. april 2007 av Espen pai Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Oppskjært frukt og bær er alltid digg å ha med i parken. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Oppskjært frukt og bær er alltid digg å ha med i parken. 8513378[/snapback] neste gang Hvordan gikk picnicen? 8513389[/snapback] jo da, det gikk som smurt dette grillet kyllingfilet, hadde med salat, dressing og potetsalat... kunne nesten ikke gått bedre Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Oppskjært frukt og bær er alltid digg å ha med i parken. 8513378[/snapback] neste gang Hvordan gikk picnicen? 8513389[/snapback] jo da, det gikk som smurt dette grillet kyllingfilet, hadde med salat, dressing og potetsalat... kunne nesten ikke gått bedre 8513411[/snapback] Bra det gikk godt da Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Heter hun Ida BTW ? 8513482[/snapback] nei men det er det eneste "negative" jeg kan klare og finne med ho da:P Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Heter hun Ida BTW ? 8513482[/snapback] nei men det er det eneste "negative" jeg kan klare og finne med ho da:P 8513589[/snapback] Hva var ideen bak lunsj i parken egentlig? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Hva var ideen bak lunsj i parken egentlig? 8513617[/snapback] møtte ho på byen for noen uker siden, og hadde lyst til og treffe ho igjen... og lunsj i parken virket jo koselig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå