untouch4ble Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Min mobil har blitt verre og værre, jeg bli sprø snart. Det er jo generelt dårlig batteritid på Nokia 8800, men problemet ligger ikke her, tror jeg. Min telefon kan ha stått på i noen timer(fra nyladet tilstand), så ringer jeg noen å snakker i f.eks 20 min. Så legger jeg på og ringer opp noen andre, og da skrur den seg av og siste som vises er at den bør lades opp, så skrur jeg den på igjen og ringer på nytt og kan snakke i 40 min, og så skjer samme regla igjen hvis jeg ringer noen etterpå eller at noen ringer meg. Hva er feil? Det andre batteriet har jeg ikke tilgjengelig lengre, så jeg får ikke testet det. Forslag? Software feil? Det blir værre og værre føler jeg. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg hadde samme telefon inntil en ukes tid siden og jeg hadde akkurat samme problem. Løsningen for min del ble at jeg kjøpte ny telefon... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Jeg hadde samme telefon inntil en ukes tid siden og jeg hadde akkurat samme problem. Løsningen for min del ble at jeg kjøpte ny telefon... 8506644[/snapback] Ja, jeg skal kjøpe ny snart jeg også. Men jeg vil jo få igjen litt for den også, og jeg vil ikke selge en "ubrukelig" telefon. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå