Rubex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Er fristen 10. mai? På mitt omslagsark står det 5. mai... Uansett, det holder at det er stemplet på postkontoret innen fristen, eller må de ha mottatt det til da? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Er fristen 10. mai? På mitt omslagsark står det 5. mai...Uansett, det holder at det er stemplet på postkontoret innen fristen, eller må de ha mottatt det til da? Fristen varierer. Det er 5. mai hos meg også. Bare få sendt det i morgen, altså lagt det i postkassen, så skal alt gå greit. Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvor finner man den særskilte blanketten for førstegangstjeneste? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Uansett, det holder at det er stemplet på postkontoret innen fristen, eller må de ha mottatt det til da? Brevet må være stemplet før fristen. En dag eller to forsinkelse med Posten har de nok kalkulert inn i fristen. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 har en ugyldig kopi av førstegangstjenesten min jeg. hva heter kontoret jeg må ringe for å få ny kopi igjen? Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva ville skje om arket ble sendt noen dager for sent? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva ville skje om arket ble sendt noen dager for sent? Det vil trolig gå greit, men ikke se bort ifra at det kommer i retur. Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Retur vil si at de avviser hele søknaden? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Retur vil si at de avviser hele søknaden? Mao. ja. Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Okei. Var helt sikker på at jeg hadde godkjent det elektroniske vitnemålet, men ser at jeg ikke har mottatt noen bekreftelse, slik som i fjor (valgte førstegangstjeneste). Da kom jeg inn. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvorfor så mye styr med å bestille nytt vitnemål? Du kunne jo bare ha godkjent det via nettet, så hadde du sluppet alt styret. Gå inn på www.norge.no/minside, og logg deg inn, så finner du linken til å sende vitnemålet over nett. Pin-kodene finner du på skattekortet ditt. Hvis jeg logger inn der og godkjenner, slipper jeg å sende inn omslagsarket da? Jeg går mitt tredje og siste år på vidregående nå, UIO er forhåpentligvis neste. En annen ting, er jo masse man kan krysse av/skrive på side 2, 3 og 4 skal dette fylles ut? eller kan det bare sendes inn? Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du må sende inn omslagsarket uansett. Dersom du ikke har noen spesielle papirer å sende inn, som f.eks. militærattest, så trenger du kun å krysse av ett punkt på side 2. Deretter er det bare å signere og sende inn omslagsarket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå