Gå til innhold

Vurderer Aerocool AeroCube/Antec P182 erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg står mellom ett oppsett med Antec P182 og ett oppsett med Aerocool AeroCube. Hvordan er det med aerocube? er det VELDIG liten plass? vet at jeg må bruke m-ATX om jeg skal ha det, men hvor store skjermkort osv. passer inn?

Hadde håpet på litt veiledning her, gode grunner til å velge en av de kabinettene over`? Pluss minus med de? Noe jeg må være obs på ved evt. kjøp?

Takker for alle svar :D

mvh

zaltmann :love:

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kvifor skal du absolutt ha så lite kabinett? :) Er det nokon spesiell grunn? Plassbehov?

8509407[/snapback]

Fordi eg vil ha eit lite kabinett som teke lite plass, pluss at eg ha lite nok plass på rommet mitt fra før, og eg har alltid hatt lyst på eit sånt kabinett. Dessuten var det tøft og, derfor William :)

Men som sakt, eg vurdera sterkt Antec P182 og, om nokon som har det kan komme med ein vurdering av det hadde det vert fint. Eg veit om "Antec P182" tråden, men det vart for mykje å lesa så eg vil helst ha eit "samandrag" av kva folk meina om kabinettet der. Personlig så vart eg litt skuffa når det var ei dør framm som kan opnast, på grunn av at etter eg ha Raidmax Smilodon, så gjekk heile heilhetsinntrykket ned når det er ei slik dør. Spesielt når den døra er i plast, kabinettet virka billig. Om Antec har valgt aluminiums løysning på si dør er eg heller usikker på. Derfor vil eg ha tilbakemelding på slike ting som det. :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...