OeO Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hei Kjøpte meg en pc i mai. Ble noe problemer med grafikken og jeg leverte den inn til komplett. Grafikkortet var da gainward GF4 ti 4400 Når jeg fikk den tilbake sa de ingenting om hva de hadde gjort, så jeg trodde kortet bare var erstattet med et tilsvarende. Oppdaget til min positive forbauselse at jeg hadde fått et ti4600 kort. Når jeg nå skulle bruke tv inn (som jeg hadde på ti4400) oppdaget jeg at kabel min ikke passet inn. (den som gir meg tv inn/ut osv fra den ene porten på kortet.) Prøvd å få kontakt med komplett data på stovner, men har ikke fått noe svar. Noen som vet hva jeg kan kreve eller argumentere med der, for å få enten et tv inn kort eller et nytt grafikkort. Kan jo hende kortet jeg har nå støtter det, men da har jeg ihvertfall ikke fått kablene til det. Takk for svar, Øystein Lenke til kommentar
muffe Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Du trenger sannsynligvis en adapter... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Svar på dette finner du nok i bruksanvisningen som fulgte med (kansje den ligger på cd'n hvis du fikk bulk utgave), eller på produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 fikk liksom ikke noe informasjon om at d var nytt kort, dvs ikke nye cd'er/drivere etc. Vet at det dog finnes ti4600 kort som bare har tv ut. Får se hvordan det går på komplett data... Ha en fin juletid allesammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå