Gå til innhold

360 Elite m/3 rings of death

KongRudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden den linken din var død.. så kan jeg støtte deg opp med en video av elite med disc read error og noen ufattelig skumle lyder.

Video

Ikke for å starte console wars igjen her nå, men jeg synes MS har taklet disse problemene dårlig. Xbox 360 har vært på markedet i snart 2 år nå, og problemene er enda ikke fikset.. litt trist synes jeg, men mest av alt helt uforståelig.

Er det virkelig sånn at de ikke finner ut hvor problemet ligger, eller gidder de bare ikke gjøre noe med det?

Jeg vet alle konsoller har sine problemer.. men det er noe mystisk med prosenten til X.

En gang i fremtiden.. når 65nm brikken er på plass så skal jeg selv ha meg en 360.. håper problemet er fikset til da

Fresh reports have circulated that the Xbox 360 will be equipped with a 65nm-processed GPU in the fall, with its related foundry partner expected to see some rather large financial benefits.

Kilde

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Det er jo i utgangspunktet samme innmant i Elite som de gamle. Det er jo først i høst at det kommer en ny utgave med 65nm CPU. Formålet med tråden er nok heller å starte konsoll krig enn å drive opplysning. KongRudi er vel ikke akkurat noen Xbox elsker :p

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Er ikke noen Xbox-elsker nei, men formålet er ikke konsoll-krig.

Bildet virket for 5 minutter siden, regner med det kommer oppigjen når brukermengden går ned.

Poenget med tråden er ikke å lage fanboy-krig, men å vise at du ikke er trygg selv med Elite og deres extra epoxy-doser på dårlige loddepunkt, slik som det har blitt hevdet endel.

Selv er jeg sikker på at MS vet hvor feilen ligger, grunnen til at det fremdeles er problemer, _tror jeg_ er at de sparer mere penger på å erstatte de defekte konsollene, enn å bruke mere penger på bedre hardware.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

All elektronikk står i fare for å inneha produksjonsfeil. At ting virker litt mystisk med X360 skal ikke jeg sjule under teppet, men det blir bare for dumt om vi skal lage en tråd for hver gang vi hører om eller finner en film av en X360 som sier takk for seg...

Lenke til kommentar
All elektronikk står i fare for å inneha produksjonsfeil. At ting virker litt mystisk med X360 skal ikke jeg sjule under teppet, men det blir bare for dumt om vi skal lage en tråd for hver gang vi hører om eller finner en film av en X360 som sier takk for seg...

8505978[/snapback]

Endelig et fornuftig innlegg, er enig med deg qoutor!

Lenke til kommentar

8505978[/snapback]

jo er sant det men ærlig talt a xbox 360 er jo ekstrem på det området

også kommer den appåtil fra et relativt stort og kjent selskap som burde vite hvordan man lager kvalitet

det jeg vil frem til er nå har jo 360 vært på merkedet i snart to år de skulle ha klart og fikse det innen den tid.

og litt OT: 360 har jo vært på markedet i 2 år snart nå , men den har jo bare solgt halvparten så mange eksemplarer som forgjengeren gjorde på samme tid?

Endret av fanboy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
og litt OT: 360 har jo vært på markedet i 2 år snart nå , men den har jo bare solgt halvparten så mange eksemplarer som forgjengeren gjorde på samme tid

8506042[/snapback]

Har du bare tenkt å poste usannheter kan du like godt la være å poste i det hele tatt... Å lyve på et åpent forum er generelt ikke lurt å gjøre.

Lenke til kommentar

Leste på Neogaf at Microsoft brukte; 6$/console på manufactoring-costs, mens Nintendo lå på 20$/Console og Sony på 40$..

Har forøvrig null tro på at de tallene stemmer.. :-/

Men de sparer nok litt i overkant fra forbrukerens synspunkt.

Men tror at MS kontrakt med nåværende produsent (vendetta, eller noe lignende) går ut på slutten av året. :-/

Lenke til kommentar

Nei de virker som det er noe eget med alle 360 havariene rundt om, synd er det. Men sålenge eg får "ny" boks om uhellet skulle vere ute(igjen:P) skal eg ikkje klage :)

Men det er jo kjedelig for MS at boksen har fått rykte på seg for å vere veldig upålitelig.

Lenke til kommentar
Det hadde sikkert 360 leiren også gjort dersom de ventet på et bedre spillutvalg tongue.gif Noe må man foreta seg....

Gjennomtenkt siden du sitter her selv :p

Tipper vi sliter omtrent like mye alle sammen som sløser bort masse tid her, uansett om vi har wii, 360 eller ps3.. eller alle 3 :)

Men morro er det likevel

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Leste på Neogaf at Microsoft brukte; 6$/console på manufactoring-costs, mens Nintendo lå på 20$/Console og Sony på 40$..

8506240[/snapback]

Dette er tull fra ende til annen, MS (og Sony?) taper penger pr. solgte konsoll, fordi det koster mere å lage de, enn de selges for i butikkene. De tjener på spill og tilbehør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...