Crispin Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har en gammel sliten dvd spiller fra tyskland som jeg fikk en gang for flere år siden fra far min. Den har gjort en utmerket jobb men tar desverre ikke divx format. Så tenkte det var på tide å investere i en ny spiller, har funnet dvd spillere som støtter divx ned i 500-600kr, men lurer da på om det er noen andre kriterier jeg bør se etter? Utganger? kvalitet? Noen annet en kun divx? Spilleren skal kun brukes på et "vanlig" ca 5-6år gammelt tv fra phillips. Den skal brukes til å se filmer på tv'en i stedet for pc'en. Takk for svar. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Takk for svar. 8505546[/snapback] Stikk innom Lidl og hør om di har flere igjen(silvercrest DVD),den selges for ca 500kr og er meget bra til den prisen. HDMI,minnekort,divx,xvid +++ http://avforum.no/forum/dvd-cd-spillere-op...t-markedet.html Endret 30. april 2007 av taz Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Oioi mektig imponert! Virker til å være en særdeles god spiller til en billig peng, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Flyttes ti lrett kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå