Drillo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Tro om igjen! Sjansen er nemlig stor for at du har et helt annet stjernetegn enn du har trodd hele livet! Så det er kanskje en grunn til at horoskopene har stemt dårlig for deg. Opprinnelig delte astrologene inn året i 13 stjernetegn, men etter at kristendommen tok over samfunnsmakta, krevde de å få ett av dem fjernet, fordi 13 er et ulykkestall i religionen. SLANGEBÆREREN ble fjernet fra systemet. Er du født 30. november-17. desember er du en slangebærer. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7808861 Lenke til kommentar
andir Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg er slangebærer! Så det er derfor horoskopet mitt aldri stemmer? Jeg trodde det var fordi det bare var bull, jeg... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg er født i Tvillingene?? JEG VIL VÆRE KREPSSSSS!!! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ikke pokker om jeg er noen vannmann! Slangebærer... pøh! Dere er bare ute etter å svekke kirken, alle sammen!! Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Jeg er slangebærer! Så det er derfor horoskopet mitt aldri stemmer? Jeg trodde det var fordi det bare var bull, jeg... 8505680[/snapback] Neida, alle vet at det er sant. I årshoroskopet mitt for 2007 sto det for eksempel "Dette året vil bringe både gode og dårlige dager." Og det har stemt perfekt så langt! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Neida, alle vet at det er sant. I årshoroskopet mitt for 2007 sto det for eksempel "Dette året vil bringe både gode og dårlige dager." Og det har stemt perfekt så langt! 8505723[/snapback] "Oh, hah hah hah. Stop it! You're killing me with your 'funny jokes'". Endret 30. april 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Neida, alle vet at det er sant. I årshoroskopet mitt for 2007 sto det for eksempel "Dette året vil bringe både gode og dårlige dager." Og det har stemt perfekt så langt! 8505723[/snapback] "Oh, hah hah hah. Stop it! You're killing me with your 'funny jokes'". 8505740[/snapback] Så du er interessert i pikken min? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg er steinbukk, jo! Og jeg som alltid har trodd jeg var vannmann.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det kan forklare hvorfor horoskopet mitt aldri stemmer. Jeg mener, såpass velutdannende og lærde som de astrologene er, kan de umulig ta feil. Det er jo vitenskap, på lik linje med Newtons lov (om ikke enda mer vitenskapelig). Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jippi! Jeg er Løve. Da slipper jeg alle de tåpelige bemerkningene siden jeg er født i Jomfruen. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hard Gay sier: Unnskyldning for å tro på stjernetegn selv om det aldri funker - HOOOOOOOOOOOOOOOO! Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Jippi! Jeg er Løve. Da slipper jeg alle de tåpelige bemerkningene siden jeg er født i Jomfruen. 8505806[/snapback] Den enes brød, den andres død... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hva faen! Jeg trodde jeg var Skytten. Nå er jeg skorpion?! O.o Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Men hva betyr det for meg sånn egentlig at jeg er født i Løven? Får jeg noen superkrefter nå? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Men hva betyr det for meg sånn egentlig at jeg er født i Løven? Får jeg noen superkrefter nå? 8505840[/snapback] Selvsagt får du superkrefter! Du har jo akkurat fått vite at du faktisk er født i "Løven", superstjernetegnet! "You have discovered your hidden identity!!" Prøv å hoppe ut av et høyt hus! Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Selvsagt får du superkrefter! Du har jo akkurat fått vite at du faktisk er født i "Løven", superstjernetegnet!"You have discovered your hidden identity!!" Prøv å hoppe ut av et høyt hus! 8505883[/snapback] Nå har jeg prøvd det, og det funket sånn passe. Skinnbeinet stikker opp der kneskålene (ligger igjen på fortauet) skal være. Satser på at jeg er selvlegende isteden. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) OH MY GOD! JEG ER IKKE EN SLANGEBÆRER? Noen andre som tenkte Samuel L. Jackson? I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane! Btw, jeg er jomfru, much like in real life. Endret 30. april 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Er Løven, kommer allitd til å være det Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 OH MY GOD! JEG ER IKKE EN SLANGEBÆRER? Noen andre som tenkte Samuel L. Jackson? I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane! Btw, jeg er jomfru, much like in real life. 8505986[/snapback] Snakes on a plane? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Håhå. Jeg var heldig. AKKURAT fisk. *phew* Hadde hengt meg om jeg ble vannmann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå