Gå til innhold

Skolemassaker i Norge - vil det skje snart?

Anbefalte innlegg

Synd å si det, me ja, jeg tror det kan komme til å skje om ikke så altfor lenge.

På naboskolen vår har det allerede vært en svær gjeng med kniv og balltre som skulle banke en kar til blods. De ble heldigvis stoppet da lærerne fant ut at de ikke hadde noe der å gjøre.

Politiet kom, og siden har alle måte gått rundt med ID-kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tilsvarer altså 170 gunnerdrap i Norge per år. Et stykke igjen.

8517591[/snapback]

Men så må en ta i betraktning at det er mye vanskeligere å få tak i våpen i norge, pluss at det er flere våpen per person i USA enn i norge...

8572009[/snapback]

Tror Norge er det landet med flest våpen per capita.

Det er færre drap i canada, så det hjelper vel med mer sosial lovgivning.

Et skolesystem som skaper tapere og et samfunn der noen må finne seg i at de blir undertrykket får vel mange til å sparke oppover.

At dette i USA gjør seg utslag i skolemassakrer tror jeg har med innstillinger til våpen å gjøre også. Typen våpen som er i sirkulasjon er jo også mye mer rettet mot å drepe mennesker, kontra jaktvåpen.

Edit: testet dette litt usmakelige spillet i går.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Det første stedet vill nokk skje ioslo.. eh av en neger. Skal ikke se bort ifra det.

Men helt sjuuukt at det skjedde i finland av en hvit person lo4lo4lo4.. kjipt at det ikke var en svarting:/ da hadde det nokk vært på alle sider;OO

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Det kan fort skje. Trenger bare en person som blir mobbet/utfryst som i tillegg har litt psykopatiske tendenser og liker våpen.

Jeg var borti en på ungdomsskolen som hadde alle disse tendensene og truet faktisk med å komme tilbake og skyte en kar med berettaen sin etter ett lite sammenstøt på skolen.i Skjedde forøvrig aldri noe, men det hjalp vel litt at karen hadde noen venner.

laffe: Drikke? På en onsdag. Student eller?

Lenke til kommentar

why næt? engangstilfelle vettu... ALPENE(SNØØ) kunne ikke vente;O

Men sånn seriøst så mente jeg med det jeg sa, at det vil være en neger som vil være den første som åpner ild. Men sjukt at en HVIT person kunne gå amok.. Trudde det var sånna som han som gikk amok i ohio eller hva nå det heter det stedet.

Lenke til kommentar
ja huff, syke greier... griiiin. Men det var for mange år siden, so what?

Pakistan, afrika++ har det alltid vært noe galt med - Konflikter, drap, vold, bombing her og der+

Tar du bort bombing her og der så har du jo Norge i ett nøtteskall den siste tiden vel. Det har mer med styresmakter og rikdommer enn etnisitet å gjøre.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Men når er vell heller spørsmålet, i og med at det er lett å skaffe våpen i Norge. (Ulovlige våpen).

Det er forskjell på en jaktrifle og en maskinpistol.

Nå har det seg slik at de fleste "school shootings" i f.eks. usa Blir utført med pistoler, revolvere og rifler....selv Virigina Tech mannen, som jo drepte mange, mange flere enn the trenchcoat mafia, brukte pistoler...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...