Bruker-93156 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Synd å si det, me ja, jeg tror det kan komme til å skje om ikke så altfor lenge. På naboskolen vår har det allerede vært en svær gjeng med kniv og balltre som skulle banke en kar til blods. De ble heldigvis stoppet da lærerne fant ut at de ikke hadde noe der å gjøre. Politiet kom, og siden har alle måte gått rundt med ID-kort. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Vil vi få drap på skolen en gang? Ja det gjør vi nok. Men tror vi skal vente lenge til en 32stk drept seanse. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 hadde denne gutten hatt maskin gevær så hadde det blitt saker Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 hadde denne gutten hatt maskin gevær så hadde det blitt saker 8610674[/snapback] Ja, det er vell bare ett tidspørsmål før noen tar andre "kjekke" våpen i bruk Vi ser mange som bruker kniv og balltre. Så.... Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Nei, tror ikke det. siden vi er et av de rikeste og beste land å bo i. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Skolemassaker i Norge - vil det skje snart? Vil det det? Aner ikke. Tror jeg det? ABSOLUTT ikke. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Tilsvarer altså 170 gunnerdrap i Norge per år. Et stykke igjen. 8517591[/snapback] Men så må en ta i betraktning at det er mye vanskeligere å få tak i våpen i norge, pluss at det er flere våpen per person i USA enn i norge... 8572009[/snapback] Tror Norge er det landet med flest våpen per capita. Det er færre drap i canada, så det hjelper vel med mer sosial lovgivning. Et skolesystem som skaper tapere og et samfunn der noen må finne seg i at de blir undertrykket får vel mange til å sparke oppover. At dette i USA gjør seg utslag i skolemassakrer tror jeg har med innstillinger til våpen å gjøre også. Typen våpen som er i sirkulasjon er jo også mye mer rettet mot å drepe mennesker, kontra jaktvåpen. Edit: testet dette litt usmakelige spillet i går. Endret 17. mai 2007 av Spetsnaz Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg og en venn vurderte mulighetene for å foreta noe sånnt på skolen vår, og skolen vår er ganske egnet til formålet, da den ikke har muligheter for å rømme ut vinduene. Er bare norske våpenlover som hindrer oss... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jeg bumper denne av den enkle grunn at dette akkurat har skjedd i finland. da kan man jo spørre seg igjen, vil det skje i norge? når og hvor? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Det første stedet vill nokk skje ioslo.. eh av en neger. Skal ikke se bort ifra det. Men helt sjuuukt at det skjedde i finland av en hvit person lo4lo4lo4.. kjipt at det ikke var en svarting:/ da hadde det nokk vært på alle sider;OO Endret 7. november 2007 av laffe Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det kan fort skje. Trenger bare en person som blir mobbet/utfryst som i tillegg har litt psykopatiske tendenser og liker våpen. Jeg var borti en på ungdomsskolen som hadde alle disse tendensene og truet faktisk med å komme tilbake og skyte en kar med berettaen sin etter ett lite sammenstøt på skolen.i Skjedde forøvrig aldri noe, men det hjalp vel litt at karen hadde noen venner. laffe: Drikke? På en onsdag. Student eller? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 why næt? engangstilfelle vettu... ALPENE(SNØØ) kunne ikke vente;O Men sånn seriøst så mente jeg med det jeg sa, at det vil være en neger som vil være den første som åpner ild. Men sjukt at en HVIT person kunne gå amok.. Trudde det var sånna som han som gikk amok i ohio eller hva nå det heter det stedet. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Utrolig hvordan enkelte blurter ut deres meninger når de får i seg litt drikke. Haha. Kanskje det var derfor karen ikke gikk amok på vår skole? Han var hvit og feig? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg hadde ment det samma om jeg hadde vært EDRU også.. Bare se på verden idag. Pakistan, afrika, BURMA++(med mørkhud) gærne folk! Endret 7. november 2007 av laffe Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) US of A, Tyskland, Italia, Frankrike, Italia, Portugal, Spania, Nederland and so forth. Hvite gærne jævler oppigjennom altså! Og de barbariske hvite nordiske vikingene da, damn! Endret 7. november 2007 av Rampage Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 ja huff, syke greier... griiiin. Men det var for mange år siden, so what? Pakistan, afrika++ har det alltid vært noe galt med - Konflikter, drap, vold, bombing her og der+ Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) ja huff, syke greier... griiiin. Men det var for mange år siden, so what?Pakistan, afrika++ har det alltid vært noe galt med - Konflikter, drap, vold, bombing her og der+ Tar du bort bombing her og der så har du jo Norge i ett nøtteskall den siste tiden vel. Det har mer med styresmakter og rikdommer enn etnisitet å gjøre. Endret 7. november 2007 av Rampage Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 i framtiden må alle leve inne i små bobler som er umulige å knuse, sikkert mot terrorangrep, knivstikk, skuddskader og kjønssykdommer :!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Men når er vell heller spørsmålet, i og med at det er lett å skaffe våpen i Norge. (Ulovlige våpen). <{POST_SNAPBACK}> Det er forskjell på en jaktrifle og en maskinpistol. Nå har det seg slik at de fleste "school shootings" i f.eks. usa Blir utført med pistoler, revolvere og rifler....selv Virigina Tech mannen, som jo drepte mange, mange flere enn the trenchcoat mafia, brukte pistoler... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Han hadde visst en slags "ideologi" i bunnen for galskapen også. I manifestet ger den misstänkte massmördaren sin syn på världen. Det är ett förvirrat hopkok av bland annat Darwins evolutionslära och Nietzsches idéer om övermänniskan. Link: Död åt de svaga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg