Gå til innhold

Skolemassaker i Norge - vil det skje snart?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror dere vi vil oppleve dette i Norge også? Sett at en syk jævel tar med seg automatvåpenet sitt inn på et av landets universiteter og plaffer ned et fullt auditorium. Satan, det hadde ikke blitt glemt med det første.

8505463[/snapback]

Helt klart, det vil skje :cry:

Men når er vell heller spørsmålet, i og med at det er lett å skaffe våpen i Norge. (Ulovlige våpen).

Og at Psyk avdelingene rundt omkring har fullt "belegg", så er det faretruende nærme.

Har sett eksempler på folk som ikke bør være "løse", men dog er det.

Når noen er til fare for seg selv og andre, finnes det paragrafer innen Psyk, som kan brukes. Men så lenge det ikke er plass, så er det lite hjelp idet.

Eneste gangen Psyk i Norge var sånn noenlunde opp å gikk, var når Bondevik gikk på en smell. :roll:

Etter den tid er det nedskjæringer over den jevne fjøl.

Vi kan se for oss en som er blitt mobbet igjennom hele skolen, fritiden o.s.v, kan være en potensiell fare for seg selv og andre. Om vedkommende vil bruke våpen, tja si det.

En kan heller snu på det og tenke på om noen som har opplevd traume, ifra de landene de har måttet flykte fra. Hvor det å bære våpen var eneste måten å overleve på, sett at en av de "klikker". Da vil ikke jeg ha vært i nærheten.

Men en håper at noen enhver kan gi beskjed og eventuelt hjelpe den eller de som er til fare for samfunnet.

Vennlig Hilsen

W_B

Lenke til kommentar

Det skjer nok tidligere om Frp får makten. Da skal man jo presse de individene som har blitt mobbet gjennom hele livet og blitt psykisk ødelagt presses inn i drittjobber fordi Siv Jensen mener at de ikke er syke nok til å "snylte på staten". Det kan nok føre til at det blir for mye for et par rimelig psyke folk.

Jeg har fått muligheten til å se på et par stiler skrever av skoleelever, og et par av de "rare" elevene skriver stiler med akkurat samme innhold som det som den aktuelle sørkoreaneren gjorde.

Det har jo allerede skjedd et par ganger med somaliske innvandrere. Heldigvis hadde de ikke tilgang på like effektive våpen som de i USA har hatt.

Lenke til kommentar
Det skjer nok tidligere om Frp får makten. Da skal man jo presse de individene som har blitt mobbet gjennom hele livet og blitt psykisk ødelagt presses inn i drittjobber fordi Siv Jensen mener at de ikke er syke nok til å "snylte på staten". Det kan nok føre til at det blir for mye for et par rimelig psyke folk.

8505658[/snapback]

Herre min hatt, er det mulig å kjøre en diskusjon ned i grøften i 3. post?

Forøvrig håper jeg aldri vi får se noen sånne skolemassakrer her i Norge.

Lenke til kommentar

8505658[/snapback]

8505995[/snapback]

Om FrP kommer til makta, vil det nok slå ut negativt på mange andre områder før vi får en skolemassaker-eksplosjon.

Lenke til kommentar

8505995[/snapback]

Hva med motargumenter da? De som stemmer Frp er jo sammen med DLFerne og noen Høyre sympatisører de som klager over at alle som ikke sitter i rullestol og ikke jobber er late jævler. Når man har fått sin psyke knust etter år med mobbing og ikke orker å jobbe, så gjør det ikke situasjonen noe bedre å få høyre fra en haug av freppere at man er en lat jævel som ikke gidder å jobbe. Bedre blir det ikke av at mange av mobberne nok er Frp og Høyre sympatisører.

Det skal jo nevnes at i Storbritannia og Australia har man funnet ut at det er flere selvmord når høyresiden styrer. Det viser jo at blått styre er med på å presse folk over kanten.

Endret av McFly
Lenke til kommentar

8505995[/snapback]

Hva med motargumenter da? De som stemmer Frp er jo sammen med DLFerne og noen Høyre sympatisører de som klager over at alle som ikke sitter i rullestol og ikke jobber er late jævler. Når man har fått sin psyke knust etter år med mobbing og ikke orker å jobbe, så gjør det ikke situasjonen noe bedre å få høyre fra en haug av freppere at man er en lat jævel som ikke gidder å jobbe. Bedre blir det ikke av at mange av mobberne nok er Frp og Høyre sympatisører.

Det skal jo nevnes at i Storbritannia og Australia har man funnet ut at det er flere selvmord når høyresiden styrer. Det viser jo at blått styre er med på å presse folk over kanten.

8506101[/snapback]

Vi har mange Psyk tilfeller under ett hvert folkestyre, samfunnet er iferd med å endre seg, radikalt.

Mange mennesker blir utsatt for ting, på skole, jobben og i privatlivet.

Og tenk på alle de tikkende bombene vi har omgitt oss med :roll:

Folkslag som har kraftige traumer ifra krig og h....e, men som ikke får den hjelpen de trenger :roll:

Og selvmord, ja. Men de tar ikke med seg hele klasser ?, enten "bare" seg selv, eller hele sin familie. :no:

Forøvrig er det ett fett hvilket våpen en skaffer seg, markedet flyter over av ulovlige våpen, og da snakker vi om Ag3, MP5`er o.s.v

Vennlig Hilsen

W_B

Endret av Wild Berries
Lenke til kommentar

kan vi ikke bare tenke positivt da?

er nok amerika som kjører en vill politikk og at de trur på ganske mye rart, som for eksempel at biler sprenger med en gang de kjører inn i en fjellvegg, og at de ikke bruker sikkerhetsbelte fordi de trur de kommer til å drukne eller brenne inne i bilen.

sett på bowling for colombine? genial dokumentar.. får mye forklaringer på hvorfor det er sånn der.. eller kanskje hvorfor det er sånn der!

Lenke til kommentar
Knegg, knegg.

Danskene, verdens lykkeligste folk.

8506759[/snapback]

Danmark er jo fortsatt et rimelig rødt land, siden høyreregjeringen i Danmark ikke har gjort noe særlig med kutt i velferdsstaten. Danmark har fortsatt noen av verdens høyeste skatter og mest generøse velferd. Faktisk, så er Danmark et av få land hvor inntektsforskjellene i motsetning til i Norge ikke har økt de siste årene. Det blir ikke samme effekt i Norden, fordi den nordiske høyresiden ikke tør å hetse de svake på samme måte som høyresiden i land som USA, Storbritannia og Australia.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Danmark er jo fortsatt et rimelig rødt land, siden høyreregjeringen i Danmark ikke har gjort noe særlig med kutt i velferdsstaten. Danmark har fortsatt noen av verdens høyeste skatter og mest generøse velferd. Faktisk, så er Danmark et av få land hvor inntektsforskjellene i motsetning til i Norge ikke har økt de siste årene. Det blir ikke samme effekt i Norden, fordi den nordiske høyresiden ikke tør å hetse de svake på samme måte som høyresiden i land som USA, Storbritannia og Australia.

8506786[/snapback]

... så kanskje ingen grunn til å spå verdens undergang med FrP-styre allikevel? :ohmy:

Lenke til kommentar

Det er dog i alle rike land en tendens til at dumme kvinner får flere barn, og den tendensen er ikke noe mindre i USA.

Du får heie fram teknologien så slike mennesker ikke er en nødvendighet lenger.

Skolemassaker i Norge - vil det skje snart?

Det kan vel alltids skje dersom alle faktorene som skal til klikker på plass. Vi er derimot lang færre mennesker her i Norge, så forhåpentligvis blir det ikke med det første. Blir derimot litt skeptisk når kjærlighetssorg kan trigge en slik hendelse, dersom jeg da ikke har misforstått det hele. Det er ikke akkurat slike nyheter jeg leser nøye.

Lenke til kommentar

hvorfor skulle det ikke skje? en mann har nettopp drept en syv år gammel jente uten grunn.. hva hindrer et mobbeoffer i å drepe noen av de som ødelegger livet hans? det er mange mennesker i Norge som har seriøse mangler i sperremekanismen.

faen heller, det er nok av folk som fortjener ei kule!

Endret av toro2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Alt kan skje. men sannsynligheten for det er veldig liten. Dessuten er ikke våpen så lett tilgjengelig i Norge(heldigvis).

Lenke til kommentar
Alt kan skje. men sannsynligheten for det er veldig liten. Dessuten er ikke våpen så lett tilgjengelig i Norge(heldigvis).

8509793[/snapback]

Beklager min gode herre, Norge flyter over med våpen.

Trust me. Jeg vet. :ph34r:

Igjennom min del av jobben, så har jeg oppleved begge sider av loven, og vet hva de kriminelle kan skaffe til veie.

Av naturlige årsaker har jeg taushetsplikt overfor de og politet som jeg har jobbet med. Slikt er det bare, om en vil beholde litt av sine kroppslemmer.

Det var en statistikk som fortalte at det var mer ulovlige våpen i Norge enn lovlige våpen. :roll:

Men vi håper ikke at det skjer, men det finnes mange mennesker som har opplevd smerte (Psyk), og andre typer arr. Noen av de kan være uheldige å "klikke" :ermm:

Men vi får hjelpe dem så godt vi kan.

Vennlig Hilsen

W_B

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...