Iril Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg håper du kødder... 8521691[/snapback] Da er vi to Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor skulle jeg kødde? Er det så ille å ha draget på damene og bruke en annen sjekketeknikk enn den helt standar? Hvorfor håper dere by the at jeg kødder? Lenke til kommentar
Iril Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Du høres ut som du prøver å etterligne en hvilken som helst klisje film.. Skjønner ikke hvorfor du prøver å være en annen enn den du er :s Kan du ikke bare være deg selv da? Hun må jo like deg får den du er, og ikke får en person du prøver å være... Og det er få som hadde likt deg sånn som du oppfører deg. Får det høres ganske teit ut. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Jaså, så det høres altså ikke ille ut å spørre noen om hvorfor de står et sted? Etter min mening kan det kun tolkes en vei, de vil ha deg bort og når jeg så går bort mener du at jeg oppfører meg dårlig? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Jaså, så det høres altså ikke ille ut å spørre noen om hvorfor de står et sted? Etter min mening kan det kun tolkes en vei, de vil ha deg bort og når jeg så går bort mener du at jeg oppfører meg dårlig? 8521850[/snapback] ee, nå var det ikke det hun mente? stalkinga, blåse opp magen, irritere dem osv. btw : tror du kødder med hele greia. EDIT : kan godt hende du ikke kødder, har en tåpe i klassen med gjennomsnitt på 5. og han er pretty much like den du prøver å være. Endret 2. mai 2007 av drugis Lenke til kommentar
Iril Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 ee, nå var det ikke det hun mente? stalkinga, blåse opp magen, irritere dem osv. 8521975[/snapback] Akkurat.. er det jeg syns er teit Hvordan du oppfører deg! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Beklager å måtte si det saluttknall, men du høres ut som den største fjotten det går ann å finne i skolegården. Den oppførselen må være så utrolig plagsom å syk. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hahaha, du er best 'knall. Si ifra hvis det skal opprettes en fanclub. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da er vi to det er noe som heter at alle gode ting er tre. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Om dere besøker denne tråden kun for å slenge dritt kan dere like godt la være å besøke den. Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Kjøp: Penispumpe Polaroidkamera Gjør: 1. Pump 2. Se 1. 3. Ta bilde 4. Skriv "Dette går du glipp av" på baksiden, med sort sprittusj og legg bilde med baksiden opp på pulten hennes. 5. ?? 6. Profit. Endret 2. mai 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Iril Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vi har jo faktisk prøvd å hjelpe deg, men du tar jo ingen råd. Og da må man få lov til å forklare deg hvordan du virker på andre folk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Åh hjelp. Du vurderer aldri å bare være deg selv, og heller la henne ta deg som du er, i stedet for å leke dukke? er nok av folk som gjør sånt >< Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg trodde folk her inne etterhvert hadde skjønt at saluttknall ikke er den mest seriøse typen. Ikke meningen å være stygg, men det er ihvertfall måten du framstiller deg på... Uansett, etter de tekstene du skrev å la ut her på forumet kan ihvertfall jeg tilgi deg det meste av useriøse innlegg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hahahaha! Dagens latter for min del! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvilken type voks er det som er mest inn da for tiden hæ? 8506121[/snapback] Tror det helt andre ting enn voksen du burde bekymre deg over =/.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg trodde folk her inne etterhvert hadde skjønt at saluttknall ikke er den mest seriøse typen. en tråd er allerede stengt på grunn av "daten" hans... Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ehhhh... ok.... Sosiale antenner anyone? Hvis det ikke er kødd, har jeg følgende tips: 1. For all del, IKKE følg etter henne! Hun blir bare skremt og du gir fra deg helt feil signaler. 2. Er du sjenert så prøv å snakke med henne på to-manns hånd. Jenter i den alderen er to forskjellige personer når de er med veninnene og alene. Prøv å skap et personlig forhold, for så å bli kjent med veninnene etterhvert. 3. Gjerne se på henne, men ikke hele tiden! Når blikket møtes, ikke glis med hele munnen, men smil litt forsiktig. Hvis hun da ser ned og smiler er det et godt tegn! 4. Har liten tro på at du faktisk er 13 da du skriver mye bedre enn de fleste 13åringer (?) Lenke til kommentar
Shittu Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvilken type voks er det som er mest inn da for tiden hæ? 8506121[/snapback] Turtle wax Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg trodde folk her inne etterhvert hadde skjønt at saluttknall ikke er den mest seriøse typen. en tråd er allerede stengt på grunn av "daten" hans... 8523590[/snapback] Make that two. Dette vart komikveld. Skal du få hjelp her inne så må du halde eit visst nivå av seriøsitet og ikkje skrive dialekt og ein masse slengord. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg