Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et skritt lenger med daten

Anbefalte innlegg

Hvilken type voks er det som er mest inn da for tiden hæ? :)

8506121[/snapback]

Er jo ikke noe som er inn når det kommer til voks.. Putt no noe i.. Er jo ingen som ser hvilken voks du har uansett..

Tror du skal bry deg mindre om hva som er inn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sånn 13 14 år ser'u, tja sånn rundt 13 14 jaja ser'u, btw hører nå på radio.

8506180[/snapback]

Du må da være enten 13 eller 14 år :p

og hva er greien med ser'u og alle de andre tingene du skriver?

Tror du det er kult eller no?

Det ser bare tåpelig ut, og hindrer deg i å få seriøste svar.. Så det kan du bare legge fra deg..

Lenke til kommentar

Er det ulovlig Illpostrino? Jeg innså for en stund siden at om jeg fortsatte slik som jeg gjorde ville det ikke føre noen vei så nå har jeg lagt meg på en ny linje. Til iril, alle vet at ser'u er alt for lite brukt og at jeg prøver å hyppe det opp. Bare sånn at du vet det. :)

Lenke til kommentar
Jeg klarte visst ikke å få satt opp setting i dag. :(

8512171[/snapback]

hæ? forklar?

vær deg selv, slutt å si ser'u hele tiden, drit i å blås opp brystkassa som en tulling og snakk med dama. da kan de kanskje hende du får dama di.

Lenke til kommentar
Men, det er vanlig for meg å si ser'u ser'u. Det er slik midt indre system er bygd ser'u.

8512974[/snapback]

Er det virkelig så viktig for deg og si ser'u at det er værdt å irritere et helt forum for? I hope not.

Modererte språkbruken litt.

Endret av Anathema
Lenke til kommentar
Hjelper det å stæsje håret og å bare stå å slacvke når hun kommer forbi for eksempel?

8506075[/snapback]

Men det er ikke noe spesielt jeg bare må ha når jeg sjekker noe tsjit?

8506147[/snapback]

Sånn 13 14 år ser'u, tja sånn rundt 13 14 jaja ser'u, btw hører nå på radio.

8506180[/snapback]

Dette er ord du bruker, tydeligvis.. Selvom du bruker de i muntlig tale så er det vanvittig irriterendes å lese dette, og det er et klart signal på at du ikke er så moden.. Og det resulterer i at du ikke blir tatt seriøst.

Endret av Iril
Lenke til kommentar

Du blir en bedre bruker av å skrive bedre norsk, ikke sånne dustete utenomjordiske "ser'u" ord.

Og ang tips for å flørte med den jenta.

Oppfør deg :)

Det inntrykket jeg har fått av deg av å lese det du skriver, er at du er en liten fjott som prøver å blir "kul" (der kul egentlig ender opp som idiotisk).

Så snakk med jenta.

Oppfør deg normalt.

Finn ut hva hun liker.

Ikke vær noen andre enn deg selv.

Lenke til kommentar

Dagens update: I dag konfrontertes vi allerede i det første friminuttet. De har nå oppdagt at jeg stalker litt av og til så i dag prøvde jeg en ny taktikk. Jeg stod henslengt med fingrene samlet i en spiss under haken så den lå og hvilte på fingertuppene. Kassa var blåst nesten umerkelig opp. Hadde stæ sorry puttet litt voks opp i håret og smilte bredt mens jeg glodde henført og ikke særlig skjult. "Hvorfor stoår du her Eirik" spurte hun. Dette tolket jeg som at jeg skulle gå og serverte derfor følgende gullkorn "Din tjener adlyder" fulgt av et bukk, før jeg gikk ut på plassen. Hun ropte "Du trenger ikke å bukke Eirik" også lo hun og alle veninnene. :) Neste gang var da jeg gikk opp på scenen for å sjå litt på de som spilte bordtennis. Der stod hun tilfeldigvis og sa "Det er ikke gøy lenger". Jeg gikk bort til en kis som heter Sondre Sondre og han hørte på IPod. Så jeg hørte litt i smug før det ringte inn (uten sondres tillatelse selvfølgelig hehe hehe he) Siste møte skjedde da jeg gikk bort for å slæcke'n litt med tujaen. Og hvem tror du jeg møtte. Nå sa de faktisk hei på en hyggelig måte, men da jeg stoppet for å slå av en prat sa de "Slutt og følg etter oss for faen" selv om jeg hadde sluttet med det for lenge siden. Jeg sa "Hvis dere ikke hadde stoppet meg og sagt hei, hadde jeg ikke trodd dere var lystne på kommunikasjon og da hadde jeg godt videre" og siden har jeg ikke sett noe til dem, er ikke livet tilfeldig? Hehe hehe he.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...