Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et skritt lenger med daten

Anbefalte innlegg

Hei! Dere husker sikkert min forrige tråd som omhandlet en date som jeg hadde. Den ble stengt fordi jeg ikke kom meg videre, men nå har jeg kommet videre! I dag snakket jeg med henne i 15 min og fulgte etter henne og veninnene på avstand like lenge helt til jeg ble oppdaget. :( Nå holder jeg på å få napp her ser'u! For i går møtte jeg hennne på veien og da slo vi følge bort til Prixen der vi kjøpte oss snop og digg! Jeg skal også prøve å sette opp en møtesetting i morgen! Tror jeg har gjort stort fremskritt nå alså. Jeg måtte bare si det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva menes med å skyte frem kassa?

8505717[/snapback]

Å blåse opp brystkassa litt. For å se litt større ut eller noe slikt. Er man liten og spinkel, ser det bare dumt ut, men.

Om det har noen andre betydninger, det aner jeg ikke. :p

8505730[/snapback]

Det hørtes egentlig bare teit ut.. hvorfor i all verden skal du gjøre det?

Lenke til kommentar
Det hørtes egentlig bare teit ut.. hvorfor i all verden skal du gjøre det?

8505750[/snapback]

Jenter i 13-årsalderen jo bare digge en oppblåst kasse.

8505779[/snapback]

Haha.. jeg tror ikke de ser det en gang jeg da men :p

Og hvis de ser det så tror jeg de bare ser dumt på en.. haha

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Det er ikke poenget Redline! Poenget er bare om det er inn. Er det slikt gutter gjør på måfå når de er ute på byen? Btw, hvem har sagt at jeg er spinkel? :dontgetit:

8505987[/snapback]

Da kan jeg, som jente, fortelle deg at det ikke er inn i det hele tatt...

Hadde jeg sett det hadde jeg enten ledd meg i hjel, eller lurt på hva pokker du holdt på med..

Lenke til kommentar
Det er ikke poenget Redline! Poenget er bare om det er inn. Er det slikt gutter gjør på måfå når de er ute på byen? Btw, hvem har sagt at jeg er spinkel? :dontgetit:

8505987[/snapback]

In har det vel aldri vært..? Tror du bare kan droppe det.

Ingen har sagt det, men de fleste i 13-årsalderen er det.

Lenke til kommentar
Vel, i så fall er jeg et unnntak. :) Men hva bør jeg gjøre da som er sånn inn og kuli? Trenger bare litt hjelp ser'u. Hjelper det å stæsje håret og å bare stå å slacvke når hun kommer forbi for eksempel?

8506075[/snapback]

Vær seg selv.. Noe annet er bare teit.. Gutter som prøver å være noe annet enn det de er, er noe av det teiteste som finnes.. Hvis hun skal like deg, må hun like deg som deg.. ikke som noe annet..

Men ta noe i håret ja.. Noe annet går jo ikke ann..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...