saluttknall Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hei! Dere husker sikkert min forrige tråd som omhandlet en date som jeg hadde. Den ble stengt fordi jeg ikke kom meg videre, men nå har jeg kommet videre! I dag snakket jeg med henne i 15 min og fulgte etter henne og veninnene på avstand like lenge helt til jeg ble oppdaget. Nå holder jeg på å få napp her ser'u! For i går møtte jeg hennne på veien og da slo vi følge bort til Prixen der vi kjøpte oss snop og digg! Jeg skal også prøve å sette opp en møtesetting i morgen! Tror jeg har gjort stort fremskritt nå alså. Jeg måtte bare si det. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Gratulerer..? :] Et lite tips: Tror ikke stalking er veien og gå. Lykke til da. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Ok? Hva er stalking? Btw, er det inn å skyte fram kassa når du møter daten? Vurderer sterkt å gjøre det nemligens. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Stalking = å forfølge noen i hemmelighet. Skyt fram kassa du - fungerer nok utmerket skal du se. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Skyte frem kassa? Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Iril Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Skyte frem kassa? Har jeg gått glipp av noe? 8505462[/snapback] Da er vi to i så fall.. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Stalking er ikke det samme som å skyte frem kassa. Stalking betyr å ligge luskende i en busk utafor huset hennes med en kikkert og bli kåt når hu går rundt inni huset. Hvis hu går ut må du forfølge henne og eventuelt hoppe over henne. Du tar det på gefühlen derfra. Lykke til. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvis du skal skyte frem kassa, så ikke gjør det åpenbart, og du bør kunne holde den oppe en stund også. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvis du skal skyte frem kassa, så ikke gjør det åpenbart, og du bør kunne holde den oppe en stund også. 8505687[/snapback] Hva menes med å skyte frem kassa? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hva menes med å skyte frem kassa? 8505717[/snapback] Å blåse opp brystkassa litt. For å se litt større ut eller noe slikt. Er man liten og spinkel, ser det bare dumt ut, men. Om det har noen andre betydninger, det aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hva menes med å skyte frem kassa? 8505717[/snapback] Å blåse opp brystkassa litt. For å se litt større ut eller noe slikt. Er man liten og spinkel, ser det bare dumt ut, men. Om det har noen andre betydninger, det aner jeg ikke. 8505730[/snapback] Det hørtes egentlig bare teit ut.. hvorfor i all verden skal du gjøre det? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det hørtes egentlig bare teit ut.. hvorfor i all verden skal du gjøre det? 8505750[/snapback] Jenter i 13-årsalderen må jo bare digge en oppblåst kasse. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Det hørtes egentlig bare teit ut.. hvorfor i all verden skal du gjøre det? 8505750[/snapback] Jenter i 13-årsalderen må jo bare digge en oppblåst kasse. 8505779[/snapback] Haha.. jeg tror ikke de ser det en gang jeg da men Og hvis de ser det så tror jeg de bare ser dumt på en.. haha Endret 30. april 2007 av Iril Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Haha, stalker, lykke til ^^ Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Det er ikke poenget Redline! Poenget er bare om det er inn. Er det slikt gutter gjør på måfå når de er ute på byen? Btw, hvem har sagt at jeg er spinkel? Lenke til kommentar
Iril Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det er ikke poenget Redline! Poenget er bare om det er inn. Er det slikt gutter gjør på måfå når de er ute på byen? Btw, hvem har sagt at jeg er spinkel? 8505987[/snapback] Da kan jeg, som jente, fortelle deg at det ikke er inn i det hele tatt... Hadde jeg sett det hadde jeg enten ledd meg i hjel, eller lurt på hva pokker du holdt på med.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det er ikke poenget Redline! Poenget er bare om det er inn. Er det slikt gutter gjør på måfå når de er ute på byen? Btw, hvem har sagt at jeg er spinkel? 8505987[/snapback] In har det vel aldri vært..? Tror du bare kan droppe det. Ingen har sagt det, men de fleste i 13-årsalderen er det. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Vel, i så fall er jeg et unnntak. Men hva bør jeg gjøre da som er sånn inn og kuli? Trenger bare litt hjelp ser'u. Hjelper det å stæsje håret og å bare stå å slacvke når hun kommer forbi for eksempel? Lenke til kommentar
Iril Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Vel, i så fall er jeg et unnntak. Men hva bør jeg gjøre da som er sånn inn og kuli? Trenger bare litt hjelp ser'u. Hjelper det å stæsje håret og å bare stå å slacvke når hun kommer forbi for eksempel? 8506075[/snapback] Vær seg selv.. Noe annet er bare teit.. Gutter som prøver å være noe annet enn det de er, er noe av det teiteste som finnes.. Hvis hun skal like deg, må hun like deg som deg.. ikke som noe annet.. Men ta noe i håret ja.. Noe annet går jo ikke ann.. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Hvilken type voks er det som er mest inn da for tiden hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg