Gå til innhold

TES: Patch 1.2 "Svarer ikke"


Anbefalte innlegg

Søkte, fant ingenting.

 

Jeg har problemer med å innstalere Patch 1.2. Har prøvd UK og US patchen men ingen av dem funker. Jeg får opp meldingen: "Det kan ta 20 minutter blablabla." Så kommer innstalasjons vinduet opp men den står bare på 0 % og beveger seg ikke. Etter 2 minutter for jeg meldingen: "Programmet svarer ikke" og jeg må avslutte. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, sannsynligheten er liten. Men ved å si at du ikke må bruke PCen til noe annet, fraskriver de seg en del ansvar, og er dessuten på den sikre siden. Jeg omformulerer spørsmålet mitt: Klikker det selv om du ikke gjør noe i selve patcheren? Starter oppdateringen, lar den stå, og plutselig klikker det?

Lenke til kommentar
Nei, sannsynligheten er liten. Men ved å si at du ikke må bruke PCen til noe annet, fraskriver de seg en del ansvar, og er dessuten på den sikre siden. Jeg omformulerer spørsmålet mitt: Klikker det selv om du ikke gjør noe i selve patcheren? Starter oppdateringen, lar den stå, og plutselig klikker det?

8507505[/snapback]

Jeg starter oppdateringen, men den står bare på null. Etter noen minutter klikker den helt av seg selv. Men jeg får ikke medlingen om at den har klikket før jeg trykker på innstalasjonsruta.

Lenke til kommentar
Etter noen minutter klikker den helt av seg selv.

8507519[/snapback]

Hvordan vet du at den klikker? Hva skjer, dersom du ikke får melding før du trykker? Det er helt vanlig at programmer ikke svarer når de holder på med slike operasjoner. Eventuelt kan du reinstallere Oblivion og patche før du installerer noen form for modifikasjoner eller gjør noe som helst annet.

Lenke til kommentar
Etter noen minutter klikker den helt av seg selv.

8507519[/snapback]

Hvordan vet du at den klikker? Hva skjer, dersom du ikke får melding før du trykker? Det er helt vanlig at programmer ikke svarer når de holder på med slike operasjoner. Eventuelt kan du reinstallere Oblivion og patche før du installerer noen form for modifikasjoner eller gjør noe som helst annet.

8511477[/snapback]

 

Når et program står på 0 % etter 20 minutter og det står at den ikke svarer så vet man at den har klikket......... Jeg innstalerte Oblivion nettopp og skulle patche, det er ingen modifikasjoner!

Lenke til kommentar

MISP.... Den står på 0 % etter 1 time nå. Det går ikke ok? Jeg spurte ikke om hjelp for at du skulle fortelle meg at det ikke er noe galt, men at jeg bare må vente et par år...

 

edit: Litt sinna der ja, men er bare så irritert :)

Endret av Scullyy
Lenke til kommentar

Jeg er klar over at det er frustrerende, men du fikk ikke klart frem hva som egentlig skjedde, og da er det vanskelig å hjelpe deg. :) Jeg lurte bare på om hvorvidt den klikket eller sluttet å svare dersom du ikke trykket på noe i det hele tatt. Si meg, jobber harddisken din under "patchingen"?

Lenke til kommentar
Jeg er klar over at det er frustrerende, men du fikk ikke klart frem hva som egentlig skjedde, og da er det vanskelig å hjelpe deg. :) Jeg lurte bare på om hvorvidt den klikket eller sluttet å svare dersom du ikke trykket på noe i det hele tatt. Si meg, jobber harddisken din under "patchingen"?

8518226[/snapback]

 

Nei den jobber ikke i det hele tatt. Men problemet er delvis løst. Jeg kjøpe Shivering Isles pakka :) Takk for all hjelp uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...