denniz Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg trenger litt hjelp. Jeg skal bygge meg en pc / lage en modd. I den forbinnelsen lurer jeg på om folk kan anbefale meg litt komponenter til pcen. Jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter når det gjelder Hovedkort, minne, cpu, skjermkort, lydkort etc for hva som er bra, hva som går overens med hverandre. Tror jeg vil ha et litt lite HK, har ATX nå og føler den pc'en tar litt plass Så håper folk har lyst til å hjelpe meglitt. Noen tanker om kabinett designet, men gjerne kom medanbefalinger med kabinetter som er gode å jobbe med og som passer til HK. Jeg kunne i utgangspunktet tenke meg en slot-inn/slot-load dvd leser og gjerne ikke dør forran på kabinettet. Takker:D Denniz Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hva prisklasse hadde du tenkt deg da? Lenke til kommentar
denniz Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Ah gud ja jeg glemte jo helt å skrive ned sånne ting. Jeg er litt usikker på pris,men jeg tenker jeg vil ha en litt kraftig maskin som ikke er treig. Men ikke til flere titals tusen. Men kan godt kostelitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå