Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

LOTRO: Problemer med servere i dag?*

Anbefalte innlegg

Flere som har prblemer med [EN-RP] Laurelin i dag? Kommer ikke inn, den bare connecter.

Andre servere funnker, lagde en champion i Eldar og kom til lvl 4, men vil spille i Leruelin, mye fetere med RP :D

EDIT: En del andre servere som fucker seg og. Eldar funka første gang jeg prøvde.. Skulle inn igjen etter å ha sjekke Leureelin en gang til og da fun ka'n ikke.

Snowbourn kommer jeg inn på etter et bare sekunder (15 sek kanskje?) men denne detter ut igjen..

Mye pågang?

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg var online da problemene startet og merket ingenting galt på Laurelin. Så det er nok bare innloggingen som sliter... Mao kommer man seg inn, så går det antagelig greit.

Barnesykdommer i starten må man nesten bare regne med, dessverre. Jeg kjøpte spillet på torsdag, og den kvelden var ingen servere tilgjengelig i det hele tatt... Det var litt nedtur. ;)

Lenke til kommentar

Kjøpte på lørdag og både lørdag og søndag gikk pent. I dag skulle liksom en kompis bli med hjem og sjekke det "sinnsykt fete spillet" og jeg sto der med skjegget mellom skjerm og tastatur: ingen servere funka! Nedtur :p

Gleda meg hele dagen ...

Heldigvis fri i morgen så forhåpenligvis er det i orden da...

BTW: http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=177849

Problems...

EDIT: 17.41: de vil jobbe med problemet heltr til det er løst og ber folk ikke prøve å logge inn mer en hver halve time pga for mye innlogging gjør at de ikke kan arbeide med feilen.

På tirsdag hadde de samme problem som ble rettet med en midlertidig løsning, nå ksal de fikse det helt...

EDIT: Funkar, funkar inte, funkar, funkar inte, funkar...

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Login Server Issues 30/04/07 - Update 20:31 GMT +1

Update 20:27

Dear All,

Thank you for your continued support and patience.

We are continuing to work on the problem and are making progress. We do ask all players to continue to heed the statement made earlier regards players attempting to login. Please close down your client / launcher and only attempt to login every 30 minutes. This will alleviate the load on the login servers and enable our Network Operations team to carry out work to rectify the situation.

Thank you,

Lenke til kommentar

Normal server skal du bare queste, osv. Vanlig spill opplevelse.

RP: Skal du roleplaye f.eks du går inn i en inn, og du forteller om en historie som skjedde "Jeg møtte på en bjørn i dag den tok matpakka mi og løp)

Du burde se inn i characteren din ikke bakfra liksom :)

Lenke til kommentar
Normal server skal du bare queste, osv. Vanlig spill opplevelse.

RP: Skal du roleplaye f.eks du går inn i en inn, og du forteller om en historie som skjedde "Jeg møtte på en bjørn i dag den tok matpakka mi og løp)

Du burde se inn i characteren din ikke bakfra liksom :)

8508154[/snapback]

Åh... sånn litt mer sære greier? :tease:

Lenke til kommentar

30/04/07 - 22:38

Dear All,

Thank you for patience, and I apologise for the inconvenience you have experienced this evening.

The issue that we have been facing is now resolved. A number of additional back and front-end changes were implemented, on top of those carried out last week to improve the log-in process. We have also introduced additional hardware to the service to reduce the impact on players whilst we work to fix the issue.

Be assured that we are committed to ensuring that all LOTRO players have a positive experience and are constantly working to improve the service. Following on from tonight we will be working on this issue to ensure that it does not occur again.

Once again I apologise for the problems you’ve faced and hope you enjoy the rest of your evening in Middle-Earth.

Sincerely.

LOTRO Team

Lenke til kommentar

Endelig sovna fruen og ungen og jeg skulle endelig få sette meg ned med kaffekoppen og LOTRO. Men Selvfølgelig ble jo den drømmen dratt rett ned i dass. kommer meg bare inn på en Server og det er jo selvfølgelig den franske :(

Lenke til kommentar

Jeg får ikke logget inn. Får bare "wrong password or username". Jeg får ikke logget inn med brukernavn og passordet jeg opprettet på Codemasters sine sider. Jeg skjønner ingenting :hmm:

edit: i følge dem så skulle login problemene være løst, så hvorfor får jeg ikke logget på??

edit2: LØST. Glemte stor bokstav i brukernavnet :wallbash:

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Jeg får ikke logget inn. Får bare "wrong password or username". Jeg får ikke logget inn med brukernavn og passordet jeg opprettet på Codemasters sine sider. Jeg skjønner ingenting  :hmm:

edit: i følge dem så skulle login problemene være løst, så hvorfor får jeg ikke logget på??

edit2: LØST. Glemte stor bokstav i brukernavnet  :wallbash:

8525598[/snapback]

hahaha, den va gudd den :!:

Men ser det var tidligt på kvisten så da går det greit, få i deg en kopp kaffi så hjelper det på :thumbup:

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...