Svendsen Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Fatter slo tilog kjøpte nice julegave... Takk pappa En seagate barracuda 120 Gb Hvilken str bør jeg ha på x antall partisjoner for å ikke miste så mye til virtuel minne eller hva det er. ??? 40gig ??? tre på det? Lenke til kommentar
Fjellsboe Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg har ett ord til deg: "SØK". Det er sikkert 100 poster med dette emnet fra før av....read up and be educated. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 spørs jo det ja, jeg har en partisjon på min 120 gb, fyller den opp med filmer....... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 ikke vis og dele den, bare la den vere, 120 fylles RASKT Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 5gb til Windows og resten til spill og filmer o.l. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 ikke vis og dele den, bare la den vere, 120 fylles RASKT SÅ raskt fylles ikke en 120GB harddisk. (da har man kanskje et veldig avslappet kvalitetskrav til hva som ligger på harddisken. jeg gidder f.eks. ikke å ha mange filmer jeg har sett være liggende på hdd) spørs også hva slags OS personen bruker, er det en "ren" windowsbruker, kan han/hun med fordel komme i gang med linux, opprette en 5GB + 1GB swap osv. edit: det kan kanskje lønne seg å ha en egen partisjon for "innkommende trafikk" dersom du har bredbånd og har visse vaner ( :wink: ) ved stor belastning kan det være lurt å defragge denne partisjonen ofte, og da kan det være greit med en avgrenset del. Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hvis du kjører NTFS filsystem (noe du sikkert gjør) er mitt tips følgende: C: 6 GB (windows og programmer) resten kan du bruke i en eller 2 partisjoner... tror jeg ville valgt 1 - alltid irriterende hvis du må begynne å kopiere filer mellom partisjoner for det går så treigt..... Lenke til kommentar
Ørjan Olsen Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Min 120gb som eg bruker som "snacks disk" (ingen OS, bare god biter) delte eg opp i 4 partisjoner på 30gb og formaterte med fat32. Vil anbefale deg å bruke fat32 dersom du skal bruke til "snacks disk" siden du da enklere får brukt den i andre opprativsystem enn win2k og winxp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå