enden Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 LCD-skjermene på skrivebordene våre vokser stadig. HPs 30-tommer er det største du får, men er den også det beste? Les mer Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hadde ikke sagt nei om noen ga meg skjermen Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Blir litt rart når dere sammenligner med den gamle versjonen av 30" til Dell, når det har kommet en bedre og nyere modell fra Dell. Se her Endret 30. april 2007 av TommyTheGun Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 12000 for en skjerm er for mye for meg Lenke til kommentar
awold Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg vil heller ha en skjerm som ikke er så stor (maks 24") og høyere oppløsning. Jeg har en 24" WS nå, og den har bare 1920x1200. Laptopen min har 15" med samme oppløsing. Mye mer behagelig å bruke! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Blir litt rart når dere sammenligner med den gamle versjonen av 30" til Dell, når det har kommet er kommet en bedre og nyere modell fra Dell. Se her 8504948[/snapback] Den åpenbare grunnen til at skjermen blir samanlikna med den "gamle" dell-skjermen er rett og slett at testar har faktisk testa den. Å vudrere ein skjem berre på spesifikasjonene utan å ha sett den er vel det me kaller revolverjournalisistikk. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Fryktelig tøff skjerm, men kr/tomme er jo enorm >< Og den blir vell litt vel stor for mange, sikkert greie med f. eks. 2 22-tommere i tospann eller lignende. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Noe dyrt enda, blir nok å "oppgradere" min 17" til en brukt 22" Apple Cinema skjerm. Er så fantastisk digg å ha høyere oppløsning. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du vil nok få litt same "WOW"-følelsen med å oppgradere frå 17 til 22, men frå 20" til 30 er ein heilt ubeskriveleg følelse. Ja eg har hatt denne kjempa på pulten nokre dager, og det var veldig surt å "miste" den når enden henta den igjen. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg synes ikke 13 tusen kroner for denne 30 tommeren er for dyrt, selv om det er masse penger å bruke på en skjerm. For å spille det kommende Crysis spillet i native oppløsning på denne skjermen så må man nok minst ha 2 stk 8800GTX i SLI regner jeg med. Men hvis 1920x1200 oppløsning ser bra nok ut på denne skjermen, så er jo det ett alternativ som ikke krever SLI løsningen. Min neste skjerm blir garantert en 30". Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Dette høyres jo ut som ein skjerm som passer for meg Då får me sjå om eg kjøper ein i juni Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Denne HP'en og Dell 3007FPW'en bruker jo samme panel fra LG Philips jo! Har sett en del tester av den nye 3007'en mot HP'en allerede, og alle sier at de er så å si like (hvis man ser bort fra de andre tingene som antall DVI/USB inn- og utganger og kortleser da). Tror at Anandtech, HotHardware og ExtremeTech alle anbefalte HP'en, p.g.a. antall DVI koblinger på den. Hovedargumentet var vel at en multikortleser kan man få for noen vekslepenger, mens (gode) KVM switcher er vanligvis nokså dyre. Er ikke i tvil om hva jeg hadde kjøpt hvis NEC'en min hadde falt nedi en bøtte med syre... Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Denne HP'en og Dell 3007FPW'en bruker jo samme panel fra LG Philips jo! Har sett en del tester av den nye 3007'en mot HP'en allerede, og alle sier at de er så å si like (hvis man ser bort fra de andre tingene som antall DVI/USB inn- og utganger og kortleser da). Tror at Anandtech, HotHardware og ExtremeTech alle anbefalte HP'en, p.g.a. antall DVI koblinger på den. Hovedargumentet var vel at en multikortleser kan man få for noen vekslepenger, mens (gode) KVM switcher er vanligvis nokså dyre. Er ikke i tvil om hva jeg hadde kjøpt hvis NEC'en min hadde falt nedi en bøtte med syre... 8505807[/snapback] Det kan nok stemme det du sier om panelet. Det er tross alt ikke så mange 30-tommers paneler på markedet Jeg slet faktisk litt med å finne panelinfo på denne skjermen, men jeg lette kanskje ikke godt nok... Når det gjelder anbefaling så er jeg nok helt enig i at HP stiller sterkt med 3 x DVI, men det viser seg jo gang på gang at panelet alene ikke er avgjørende for bildekvaliteten Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg føler ikke jeg har fått noen god forklaring på hvordan denne skjermen oppfører seg i ikke-native oppløsninger? Hvordan funker den f.eks. til bruk med en PS3 (og 1920x1080 oppløsning)? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg forventer HDMI-tilkobling på en slik skjerm. Fjern en DVI-tilkobling, og på med HDMI. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg forventer HDMI-tilkobling på en slik skjerm. Fjern en DVI-tilkobling, og på med HDMI. 8506710[/snapback] Da vet du tydeligvis ikke forskjellen på hdmi, dvi og hdcp Singel-link hdmi er dobbel-link dvi + 9kanals lyd, og derfor er hdmi i seg selv irrelevant ved denne oppløsningen. HDCP kan man få både med dvi og hdmi, så derfor er det ikke noe poeng med hdmi i seg selv. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 men har skjermen støtte for HDCP? jeg hater at ting skal koste ekstra uten grunn, men slik ting er i dag, så ønsker jeg HDCP på dataskjermer (om jeg skal kjøpe de) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg lurer på om noe mer enn 30 tommer noen gang blir populært på datafronten, jeg må innrømme at når jeg sitter foran en 30-tommer så føler jeg ikke lenger det er noe praktisk å hente på størrelsesfronten. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå