Dagger Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hei har fått tak i tusen kr og skal kjøpe et nytt lydkort, hører mest på MP3 og spiller litt hva burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hercules Game Theater XP 7.1 er noe jeg STERK annbefaller, hvist du feks skal kopiere til PC'en, plugger du bare rett inn i kortet, og med rett program erre bare og kopiere i vei. feks CD'er med kopi sperre, kobler du bare en vanlig CD-spiller rett på rack'et, og kopierer som en gud. dette lydkortet har slått Creative gjentatte ganger (en av grunnene for at Audigy2 platinum ble skapt) i gjentatte tester, og er lett og oppgradere med nyere drivere feks. (og forundrer meg ikke om det er 8.1 kompatibelt om det skulle komme snart) servicen med Hercules produkter er noe av det enkleste i verden, de sender nye deler til deg, og gir deg beskjed om hva du skal gjøre med det defekte/ødelakte sakene. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Audigy2 helt klart ikke no som slår det kortet til en tusing! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 audigy2 koster 1200,- Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 audigy2 koster 1200,- Svar meg så på hvorfor PS data selger dette til 950 eller.no da.... Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg kjøpte mitt på komplett alt i alt betalte jeg 1064kr. Det er et helt rått lydkort! Sammen med Z-560 er dette grom lyd.. for penga! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg bryr meg ikke veldig mye om lyd, men hører mye på musikk og spiller noe. Vil jeg da merke forskjell på integrert lyd fra Asus A7V333raid og et lydkort til ca 1000kr? Er den forskjellen verdt pengene? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg hadde Live!5.1 og brukte 1000 spenn på Audigy2.. Om det er vedrt pengene kan jo ikke jeg si for deg. Men selv syns jeg at lyden har blitt helt knall! Null bakgrunnstøy, subben har blitt enda bedre! Diskanten og tale har blitt tydeligere. Og alt i alt SMOOTHERE lyd! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg bryr meg ikke veldig mye om lyd, men hører mye på musikk og spiller noe. Vil jeg da merke forskjell på integrert lyd fra Asus A7V333raid og et lydkort til ca 1000kr? Er den forskjellen verdt pengene? For det første så burde du se på hvilket høytaler-utstyr du har. Sitter du med førsteklasses høytaler så er nokk SC til 1000kr verd det. Men har du bare noen høytalere som du har rasket med deg et eller annet sted så holder de innebygde lyden i hovedkortet. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg har Creative Inspire 5.1 5300 Det har ganske ålright lyd. Evt hvor mye bør jeg investere i et nytt lydkort for at det skal bli hørbar forskjell? Noen kort å annbefale? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 hmm, jeg sitter nå med et SB 64/128 PCI, vil jeg merke stor forskjell om jeg kjøper et SB live! 5.1 kort? tenker for det meste på lydkvaliteten i stero (ikke i 5.1).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå