killerboy85 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 hei, jeg har en nokia mobil 6230i som jeg lurer på om det er mulig å konverte txt-filer til jar-filer(java), eller noe annet som mobilen min takler å lese tekstfiler? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 søk på google convert from .txt-jar så finner du sikkert er program Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 søk på google convert from .txt-jar så finner du sikkert er program 8504806[/snapback] nope, finner ikke noe, noe som har peilling på spørsmålet mitt? finner bare FDP-convertere... Lenke til kommentar
Klogdor Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 søk på google convert from .txt-jar så finner du sikkert er program 8504806[/snapback] nope, finner ikke noe, noe som har peilling på spørsmålet mitt? finner bare FDP-convertere... 8506655[/snapback] nå er det kanskje ikke helt dette du er ute etter, men min w810i leser html helt fint, vurdert å gjøre om txt til html ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå