irystad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Heisann! Skal sette opp nytt trådløst nett i ny leilighet, og vil gjerne gjøre alt så enkelt som mulig. Det er i utgangspunktet kun mac`er som skal koble seg opp mot nettet, og har da sett mye på Apple sin Airport Extreme. Hovedgrunnen til dette er den kjekke usb-tilkoblingen som gjør at det er bare å koble i usb-harddisk og bruke over nettverket. Så spørsmålet mitt er om det finnes andre rutere i en forhåpentligvis litt lavere prisklasse som har denne funksjonaliteten? På forhånd takk for alle svar ps. får bare feilmelding når jeg prøver å bruke søk-funksjonen her på forumet? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 asus wl500g veit jeg har, finne og flere. Lenke til kommentar
Tysker Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hovedgrunnen til dette er den kjekke usb-tilkoblingen som gjør at det er bare å koble i usb-harddisk og bruke over nettverket. Så spørsmålet mitt er om det finnes andre rutere i en forhåpentligvis litt lavere prisklasse som har denne funksjonaliteten? 8504673[/snapback] FRITZ!Box WLAN 3050 FRITZ!Box WLAN 3131 FRITZ!Box WLAN 3170 FRITZ!Box Fon WLAN 7141 FRITZ!Box Fon WLAN 7170 AVM (www.avm.de) Hilsen, Bodo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå