Thewiz Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Egentlig er det bare tull med effektanlegg, kan bare ta plombene i orginalpotta, skifte sylinder og forgasser; så har du en kickass sykkel. Går jo greit uplombert også da. 8519557[/snapback] tull med effektanlegg ? det går bedre med effektanlegg en uplombert orginal anlegg da . sådetså ! 8519729[/snapback] Det stemmer, men hvis det blir kontroll på skolen så sliter du. Med mindre turtallsperre da, men hvis du lar sykkelen stå, sender de deg på visning og da er du ihvertfall bustet. Og det ser bedre ut med orginalt annlegg i forhold til om det er trim eller ikke. Endret 2. mai 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Egentlig er det bare tull med effektanlegg, kan bare ta plombene i orginalpotta, skifte sylinder og forgasser; så har du en kickass sykkel. Går jo greit uplombert også da. 8519557[/snapback] tull med effektanlegg ? det går bedre med effektanlegg en uplombert orginal anlegg da . sådetså ! 8519729[/snapback] Det stemmer, men hvis det blir kontroll på skolen så sliter du. Med mindre turtallsperre da, men hvis du lar sykkelen stå, sender de deg på visning og da er du ihvertfall bustet. Og det ser bedre ut med orginalt annlegg i forhold til om det er trim eller ikke. 8519748[/snapback] Ikke alle anlegg da. Metrakit RK Oval Alu ser nesten ut som orginalt vertfall. Men mitt sitt har en svær Carbon look lyd demper da , så det er vel litt purkemagnet da Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Sant det, men hvor fort går moppa di da? Har hatt min opp i 92km/t på flata. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Sant det, men hvor fort går moppa di da? Har hatt min opp i 92km/t på flata. 8519820[/snapback] Har ikke fått montert på anlegget enda , men san min står nå går den 70 på flata Men får 14 tenner framdrev å effektanlegget til helgen så da regner jeg med å klare rundt 100 på flata . Lenke til kommentar
win32 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (fra >jonas<) Faen man vil med den ja, men ikke kjøre. Er ikke bare å kjøre på lukket bane heller. Da må man ha lisens. Jeg veit ikka hvilke krav som settes til kjøretøyet.. og du tror forhandleren sjekker etter om du har lisens? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (fra >jonas<) Faen man vil med den ja, men ikke kjøre. Er ikke bare å kjøre på lukket bane heller. Da må man ha lisens. Jeg veit ikka hvilke krav som settes til kjøretøyet.. og du tror forhandleren sjekker etter om du har lisens? 8520130[/snapback] Det var jo ikke det som var poenget mitt da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå