Nimr0d Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Har winXP... når jeg velger avslutte, så starter den på nytt.. så jeg får ikke avsluttet uten at jeg gjør det på den gale måten.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 har du oppdatert til SP1? hvist du har Packard-Bell pc så er disse gennerelt EXTREMT treige på avsluttning av windows. hvist PC'en er oppe fremdeles etter 10 min, så kan det vere en skade i windows etter et krash, eller en mulig deffekt på hovedkort. uansett, en reinstall fikser de fleste windows problemer Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Godt å se at flere har samme problem La inn XP for noen dager siden og den nekter å slå seg av, men restarter med en gang. Mulig det vart slik når jeg la inn SP1 men det vart gjort med en gang så koss det hadde fungert uten vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Nimr0d Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg ser et glimt av en blåskjerm før den restarter, men jeg får ikke med meg hva som står der. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 løsning på alle problem: format a: sys c: a: copy format.com a: a: format c: Prøv MS sin kdb. Eg meiner å ha set nåke om shutdown problemer i winXp når eg leita etter løsning på da samme problemet i win98se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå